Toon posts:

routers en ping.... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, dit is het verhaal;

ik ben verslaaft aan het spel Unreal tournement 2003.
onze clanserver is offline gegaan en komt ook niet meer terug.
ik en 2 andere clanleden springen daarom in ter vervanging van de clanserver.
andere 2 clanleden betalen 20 euro per maand aan een flut connectie, ik betaal geloof ik meer dan 50 euro p/ m voor een 2048/512 con.
die andere 2 leden kunnen servers bouwen voor 12 personen zonder enig probleem.
ik kan niet eens in mijn eigen server spelen zonder een ping van 80+ (das hoog voor de host, zou maximaal op 40 mogen zitten)
afentoe dan haalt iedereen in mijn server ping van 100- en dan nog is er veel lag......
erg frustrerend dus :( ben daarom ook behoorlijk acchresief :|
nou heb ik al een hoop gedonder gehad met mijn router. poorten moesten open enz. nu is me dat eindelijk gelukt en speelt het nog voor geen drol......
zijn er surgesties voor mij wat ik moet verandere? ik sta namelijk echt op het punt om die router gewoon aan de trekhaak van mijn vaders auto te hangen!
is het mischien mogelijk om de verbinding na het modem te splitsen in 2, 1 die rechtstreeks naar mijn pc gaat, en de 2e die naar de router gaar zodat die de andere pc's thuis verbind?

in een ander topic dit naar voren brengen heeft geen zin, mensen met een probleem als mij worden vaak gewoon genegeerd omdat er dan andere intresantere onderwerpen eerst aan bod komen. ik hoop dat de mod's dit ook begrijpen.

mi.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ummmm welke router? Firmware update?

Edit: en zonder router heb je het probleem dan ook?

[ Voor 44% gewijzigd door Mike Jarod op 19-12-2003 14:57 ]

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 14:40

KatirZan

Wandelende orgaanzak

met houdige technologie : nee

je zou het toch moeten doen met je instellingen (ik heb hier trouwens 4 mbit down en 1mbit up en heb totaal geen problemen met ut 2k3)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

stel de router e.d eens goed in, zet je netwerk netjes op.
lees de faq's hier op got, en volg de aanwijzingen eens op.
maare ik zou als ik jouw was zou ik toch wat meer tijd besteden aan mijn nederlandse lessen, want je taalgebruik is om te huilen.
als jij in de router insteld dat er een poort open gezet wordt, moet je meestal ook een poortmapping maken naar je server toe, dat moet en hele hoop schelen in ping tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 15:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 15:12:
stel de router e.d eens goed in, zet je netwerk netjes op.
lees de faq's hier op got, en volg de aanwijzingen eens op.
maare ik zou als ik jouw was zou ik toch wat meer tijd besteden aan mijn nederlandse lessen, want je taalgebruik is om te huilen.
als jij in de router insteld dat er een poort open gezet wordt, moet je meestal ook een poortmapping maken naar je server toe, dat moet en hele hoop schelen in ping tijd.
Waar zijn jouw hoofdletters dan? ;)

Maar probeer eerst met minimale benodigdheden het netwerk op te bouwen en controleer dan steeds je ping. Kwestie van wegstrepen. Instellingen van je netwerkkaarten?

Verwijderd

maarre, hoe zit je topologie dan in elkaar, els je zegt dat je neit eens op je eigen server normaal kunt spelen, staan beiden machines dan in het zelfde broadcast domain ?

wat voor router heb je het dan over ?

hoe heb je je netwerk kaarten ingesteld ?

Welk o.s. draai je op welk platform met welke applicaties ?

m.a.w.

Meer info s.v.p.
Pagina: 1