Jemig lui, is dat schrikken! Ik zat gewoon voor iemand anders een koe te draaien!
Mijn pc liep vast en allerlei ellende, processor op 100% terwijl mijn koe uit staat, eigen koetje wilde niet meer...
Dus een taskmanager programma gedownload (taskinfo98) zodat ik kan zien welk proces 100% cpu inneemt: DNETC.exe, maar dan wel eentje in de c:\windows\system directory! aldaar kwam ik de volgende dnetc.ini tegen:
[parameters]
id=bymer@ukrpost.net
[misc]
project-priority=OGR,RC5,CSC,DES
[rc5]
fetch-workunit-threshold=64
randomprefix=243
[ogr]
fetch-workunit-threshold=16
[triggers]
restart-on-config-file-change=yes
Nou heb ik de volgende vragen:
- hoe kan deze koe op mijn systeem terechtgekomen zijn?
- wat kan iemand hier aan hebben, het e-mail adres bestaat niet binnen de statistieken.
- naar welke keyserver werden deze blokjes gestuurd?
- Hoe kom ik grondig van dit probleem af, zijn er nog verborgen zaken meegekomen, behalve de stiekum geinstalleerde files in de windows\system directory?
Bedankt dat ik jullie even deelgenoot kan maken van mijn schrik en bij voorbaat bedankt voor de hulp bij het verwerken van dit onrecht en het verwijderen van deze gekke koe.
Mijn pc liep vast en allerlei ellende, processor op 100% terwijl mijn koe uit staat, eigen koetje wilde niet meer...
Dus een taskmanager programma gedownload (taskinfo98) zodat ik kan zien welk proces 100% cpu inneemt: DNETC.exe, maar dan wel eentje in de c:\windows\system directory! aldaar kwam ik de volgende dnetc.ini tegen:
[parameters]
id=bymer@ukrpost.net
[misc]
project-priority=OGR,RC5,CSC,DES
[rc5]
fetch-workunit-threshold=64
randomprefix=243
[ogr]
fetch-workunit-threshold=16
[triggers]
restart-on-config-file-change=yes
Nou heb ik de volgende vragen:
- hoe kan deze koe op mijn systeem terechtgekomen zijn?
- wat kan iemand hier aan hebben, het e-mail adres bestaat niet binnen de statistieken.
- naar welke keyserver werden deze blokjes gestuurd?
- Hoe kom ik grondig van dit probleem af, zijn er nog verborgen zaken meegekomen, behalve de stiekum geinstalleerde files in de windows\system directory?
Bedankt dat ik jullie even deelgenoot kan maken van mijn schrik en bij voorbaat bedankt voor de hulp bij het verwerken van dit onrecht en het verwijderen van deze gekke koe.