Toon posts:

Snelkopelling (gewijzigd doel auto zoeken)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn computer in een bepaalde map een hele hoop snelkoppelingen naar bestanden elders op de schijf.

Nu zijn zowel de originele bestanden als de snelkoppelingen verplaats naar een andere schijf. De snelkoppelingen verwijzen nu dus naar de verkeerde schijf. Het zijn er veel te veel om allemaal handmatig aan te passen.

Normal vraagt windows altijd of hij het zoek geraakte bestand automatisch voor je moet zoeken (staat gewoon nog in een map met dezelfde naam alleen op een andere schijf).

Nu geeft windows echter alleen de melding dat ie het bestand niet kan vinden. Hij gaat dus niet op zoek naar een andere lokatie.

Please help me, wat kan ik hieraan doen???

B.v.d.

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

Emerge

Bifidus schmifidus

Ik weet dat je wel zoiets kunt bewerkstellingen als je norton windoctor draait. De fixt dan als het goed is al je shortcuts...

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2025

Tpn

die optie zit inderdaad in norton utilities, even kijken of iemand die in je omgeving heeft, of norton systemworks, is zelfde maar dan met virusscan pakket erbij in enzo

Verwijderd

Partition magic heeft daarvoor ook een extra aparte tool, die alle verwijzigingen corrigeert als ge voorbeeld een extra partitie toevoegt, maar ik weet niet of dit zal helpen in dit geval

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat norton systemworks inderdaad snelkoppelingen kan fixxen. Maar ik was bang dat dat alleen kon als systemworks al draaide voordat de bestanden verplaats werden. Omdat systemworks dan zeg maar weet welke bestanden waar heen zijn gegaan.

Ik zal systemworks ns ff installeren.

Bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

cybah_pino,

Op GoT verwachten we van een topicstarter altijd zelf initiatief voordat hij een topic opent. We bedoelen hiermee dat je bijvoorbeeld zelf wat probeert, eens zoekt op GoT en Google voordat je een topic opent.

Wat je gevonden hebt met Google - neem dat op in je topicstart, hiermee voorkom je dat de mensen allerlei dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeert hebt.

Verder is het belangrijk dat je in Windows Operated Systems het OS tussen vierkante haakjes zet, zodat we weten over welk OS het hier gaat.

Jouw topic mist echter toch het belangrijkste - en dat is wat eigen initiatief, daarom gaat dit topic dicht. Mocht je er ondanks de hierboven genoemde tips niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic waarin je bovenstaande (en Registratievoorwaarden en faq) mee neemt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.