Toon posts:

[98] index.dat niet meer gebruiken *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, hoi
Ik heb net een heleboel topics gevonden en gelezen over het misterieuze bestandje index.dat wat aangemaakt word in je tempinternet files.
Dit bestand kan je alleen via dos of met behulp van progjes zoals spider enz. verwijderen.
Wat ik me nou af vraag, zou je in windows (in mijn geval 98se) niet iets kunnen aanpassen dat er niet meer naar dit bestand word geschreven?

Heeft iemand toevallig hier ooit iets over gelezen of een idee?

alvast bedankt,

casper

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En waarom zou je dat willen dan?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt mij handig,
Er zijn vele topics en programmatjes die over en voor annoniem internetten zijn terwijl die naar mijn inziens niet nodig lijkt.
Zoenzo scheeld dit op een computer toch een aantal kb of soms zelfs meerdere mb's als dit hele bestand nooit zou worden gebruikt.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik zet even het OS in de topictitel :)

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Zoenzo scheeld dit op een computer toch een aantal kb of soms zelfs meerdere mb's als dit hele bestand nooit zou worden gebruikt.
WTF???

Die paar MB's? Lekker boeiend tegenwoordig, waar de gemiddelde schijf toch wel gauw 40GB is (ik heb zelfs 120 GB)...

Index.dat kan je wel bewerken in notepad, en op die manier leegpleuren, de grootte blijft dan echter wel behouden. maar waarom zou je dit bestandje weg willen hebben?? Dit is volgens mij nodig om IE goed te laten draaien; bij een reboot wordt het volgens mij zelfs automagisch weer aangemaakt...

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
1 ik heb 'n hd van 4GB
2 bij een reboot word het bestand niet leeg gegooid
3 Er is niets bekend gemaakt via microsoft dat het bestand nodig is. en waarom zou het?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 14:33:
1 ik heb 'n hd van 4GB
2 bij een reboot word het bestand niet leeg gegooid
3 Er is niets bekend gemaakt via microsoft dat het bestand nodig is. en waarom zou het?
• het bestand heeft een grootte van max 1 Mb ofzo?
• dan gooi je een cleaner in je 'Opstarten' map
• anders controleer je dat ook even voor alle andere bestandjes die Windows & verwanten vormt :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
nou ja,
laat dan dus maar...
Met andere woorden "het kan dus niet"

jammer dan...

Verwijderd

umm, mja.. lekker belangerijk :+

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 18:39 ]

Pagina: 1