Gez.: Voorbeeld/template tv+ab als user interface website

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• JERO79
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:27
Voor school moeten we een website maken waarin we onze scriptie presenteren. Nu leek het ons leuk om dit te doen in de vorm van een televisie met afstandsbediening, waarbij de ab dient als menu en het scherm van de televisie de tekst weergeeft. In het verleden ben ik op het www regelmatig websites tegengekomen die hier gebruik van maken, maar nu ik het daarwerkelijk nodig heb weet ik uiteraard niks meer te vinden :-(

Weet iemand een URL van een site met een dergelijke user interface of misscien zelfs een template?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:09
Ehm nee niet echt, ik zou vooral zelf creatief aan de slag gaan en misschien kun je je creativiteit ondersteunen door op images.google.com te zoeken naar foto's van televisie of afstandsbediening.

Daarnaast zijn we hier niet op jou kant-n-klare templates aan te leveren en over huiswerkvragen zijn er ook bepaalde regels ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dit lijkt me toch wel vrij makkelijk te bouwen. 2 frames, eerste frame plaatje van een ab, knoppen knippen, via table en ahref weer opbouwen (evt javascript om text info boven/onder de ab te laten zien).

andere frame een plaatje van tv, via table/div/oid text netjes weergeven.

Willem gaf al de search voor de plaatjes, zat te vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, of je nou met links of met plaatjes navigeert boeit natuurlijk technisch gezien niet zoveel. Een layout kan je natuurlijk zelf bedenken en gewoon met HTML in elkaar zetten, daar hoeven wij toch niet bij te helpen?

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.