Mensen,
ik wil hier ff een discussie opwakkeren betreft zakelijke telefonie.
zakelijk gezien zijn er (voor onze organisatie tenminste) maar 2 netwerken:
Vodafone
KPN
ik wil hier geen discussie voeren over welke netwerken sommige personen ook zakelijk vinden, voor mij gelden alleen bovenste 2.
Er zijn globaal gezien 4 oplossingen welke je kunt kiezen
1. rechtstreeks zaken doen met vodafone
2. rechtstreeks zaken doen met KPN
3. rechtstreeks zaken doen met intercity mobile communications
4. zaken doen dmv een locale dealer met of zonder behulp van bijv. debitel.
Mijn ervaring over Vodafone:
Eigenlijk geen ervaring, omdat ik nooit produkten van hun rechtstreeks heb gehad.
acount manager komt betrouwbaar over, maar vodafone is ook een grote organisatie.
Mijn ervaring over KPN:
Het is allom bekend dat KPN een lompe/logge/ambtenaar achtige organisatie is waar je onder de 500 aansluitingen niks te vertellen hebt.
Bij KPN moet je bijv. betalen voor een acount manager, en dan mag je hem xx uur bellen in de maand. Ook zijn wijzigingen doorvoeren + telefoons bestellen 1 groot drama.
Mijn ervaring met intercity mobile communications.
Wij zijn nu klant van hun, en ze leveren hun diensten goed.
toch zijn het wel een beetje "patjakkers" "gelikte type's" "veel woorden gevalletjes".
Ook vind ik het een beetje "louche"
Het schijnt ook veel gedonder te geven als je bij hun weg wil, want dan krijg je inkomsten derving etc. aan je broek.
mijn ervaring met een dealer.
Zitten altijd lekker dicht in de buurt. Een goed persoonlijk contakt.
Ze kunnen bijv. EN een KPN pet opzetten, en een VODAFONE pet, dus niet echt netwerk gebonden, maar zullen je ongetwijfeld proberen te verkopen, daar waar de meeste marge op zit.
Wat zijn jullie ervaringen, en wat zouden jullie kiezen
nogmaals, ik bedoel dit puur zakelijk!!! geen particulier.
het gaat om zo'n 35 aansluitingen
ik wil hier ff een discussie opwakkeren betreft zakelijke telefonie.
zakelijk gezien zijn er (voor onze organisatie tenminste) maar 2 netwerken:
Vodafone
KPN
ik wil hier geen discussie voeren over welke netwerken sommige personen ook zakelijk vinden, voor mij gelden alleen bovenste 2.
Er zijn globaal gezien 4 oplossingen welke je kunt kiezen
1. rechtstreeks zaken doen met vodafone
2. rechtstreeks zaken doen met KPN
3. rechtstreeks zaken doen met intercity mobile communications
4. zaken doen dmv een locale dealer met of zonder behulp van bijv. debitel.
Mijn ervaring over Vodafone:
Eigenlijk geen ervaring, omdat ik nooit produkten van hun rechtstreeks heb gehad.
acount manager komt betrouwbaar over, maar vodafone is ook een grote organisatie.
Mijn ervaring over KPN:
Het is allom bekend dat KPN een lompe/logge/ambtenaar achtige organisatie is waar je onder de 500 aansluitingen niks te vertellen hebt.
Bij KPN moet je bijv. betalen voor een acount manager, en dan mag je hem xx uur bellen in de maand. Ook zijn wijzigingen doorvoeren + telefoons bestellen 1 groot drama.
Mijn ervaring met intercity mobile communications.
Wij zijn nu klant van hun, en ze leveren hun diensten goed.
toch zijn het wel een beetje "patjakkers" "gelikte type's" "veel woorden gevalletjes".
Ook vind ik het een beetje "louche"
Het schijnt ook veel gedonder te geven als je bij hun weg wil, want dan krijg je inkomsten derving etc. aan je broek.
mijn ervaring met een dealer.
Zitten altijd lekker dicht in de buurt. Een goed persoonlijk contakt.
Ze kunnen bijv. EN een KPN pet opzetten, en een VODAFONE pet, dus niet echt netwerk gebonden, maar zullen je ongetwijfeld proberen te verkopen, daar waar de meeste marge op zit.
Wat zijn jullie ervaringen, en wat zouden jullie kiezen
nogmaals, ik bedoel dit puur zakelijk!!! geen particulier.
het gaat om zo'n 35 aansluitingen