[explorer] taakbalk reageert traag (waarschijnlijk werkbalk)

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb een mp3 encoder geinstalleerd op me pc, heeft dus een heleboel spyware zooi meegeinstalleerd, maar sindsdien reageert mijn taakbalk heel brak, startmenu komt moeilijk op, taken worden soms niet naar voren gehaalt wanneer ik ze wil maximaliseren, alt+tab is dan de oplossing :(

Maar nu is het me opgevallen dat er tussen werkbalken een Tdb03 werkbalk geactiveerd staat.
maar wanneer ik deze wil DEadtiveren, cracht explorer.exe, wanneer ie weer opstart staat ie er weer vrolijk tussen.

hoe krijg ik deze werkbalk weg?

BTW er is verder geen tdb03 werkbalk te zien op me taakbalk, maar hij staat wel geactiveerd.....

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/duncan/temp/werkbalk.JPG

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier al gekeken? Software Algemeen FAQ

offtopic:
Tannoy Reveal's zijn best leuk :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mike Jarod op 19-12-2003 13:22 ]

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ok thnx zal ff kijken ;) ,

adaware heb ik btw al gebruikt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En met de tips in de SA FAQ kom je er ws. wel uit. Zo niet: open dan in SA een nieuw topic ajb, vragen over IE en spyware passen daar beter :)

Geef dan trouwens even (de relevante delen van) de output van bijv. hijackthis en vergeet AdAware en Spybot niet te updaten voor je scant. Succes met het verwijderen van die troep en let de volgende keer even beter op wat er allemaal wordt mee geinstalleerd: scheelt je weer hoofdpijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.