Ik heb laatst van een vriend van me een digitus DC Ata 133 Raid controller over gekocht. Nu heb ik het volgende probleem. Als ik m'n twee schijven (1x Maxtor 120GB 8mb ata 133 en 1x Western Digital 120GB 8MB ata100) aansluit vind de Raid controller de schijven niet. Als ik vervolgens m'n brander (Lite-On 52x24x52) aansluit ziet hij deze wel. Wat me wel is opgevallen is wanneer ik de schijven aan de controller hang dat ie wel langer bezig is met zoeken.
Ik kan het menu wel inkomen met F3 maar kan hier verder niks wijzigen. Het enige dat ik hoor is een pieptoon. Ik heb al op internet rondgekeken en ben hier het forum ook al afgegaan maar heb verder niks kunnen ontdekken. Er staat wel data op m'n schijven maar daarom zou m'n controller de schijven toch wel moeten kunnen vinden? Ik heb de grootste schijf (Maxtor (scheelt 3 gb
)) op het eerste kanaal zitten. Wie zou mij kunnen helpen.
Ik kan het menu wel inkomen met F3 maar kan hier verder niks wijzigen. Het enige dat ik hoor is een pieptoon. Ik heb al op internet rondgekeken en ben hier het forum ook al afgegaan maar heb verder niks kunnen ontdekken. Er staat wel data op m'n schijven maar daarom zou m'n controller de schijven toch wel moeten kunnen vinden? Ik heb de grootste schijf (Maxtor (scheelt 3 gb