Toon posts:

[XP]tech quickcam express installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zusje heeft een logitech quickcam express gekregen ( weet het het is een oude). Nu aangesloten en windows XP pro Nl herkent hem netjes maar hij zegt dat ie geen juiste drivers heeft. Als ik naar apparaat beheer ga staat die cam er wel tussen, maar met een uitroepteken. Ik de software van logitech site vandaan gehaald. Maar als je die opent zegt het programma dat de camara niet is aangesloten. Het heeft dus met de driver te maken. Maar waar kan ik een lossen driver halen, zodat ik via apparaatbeheer naar stuurprogramma bijwerken kan doen?

Of weet iemand wat ik anders moet doen. Via de search geen werkend antwoord kunnen vinden.

Op mijn eigen pc aansluiten op usb en xp installeerd hem automatisch. Zelfde XP pro NL

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 12:54 ]

Verwijderd

probeer hem eerst eens uit de apparaatbeheer te halen voordat je met de drivers van logitec gaat beginnen

Verwijderd

Topicstarter
heb alles eraf gehaald van die camara. Opnieuw aangesloten. Windows Herkent hem maar geeft aan dat de software niet juist geinstalleerd kan worden. Op mijnpc aansluiten en daarna kon ik hem zo gebruiken, zonder installatie van de logitech drivers ofzo.

Verwijderd

Heb dat hier ook opgezocht gehad, en ge komt er slecht tot niet uit. Of hij hangt zichzelf aan een willekeurige byte of kan dingen niet koppelen voor de software.

Zou de moed haast opgeven :(

Heb w2k prof geinstalleerd, no problemo, nouja soms wel, soms niet ;)

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Tip:

• camera uit hardware verwijderen
• nieuwste drivers installen
• cam aansluiten

hier werkte het op die manier ook.

HENG HENG