Ik heb een probleem met mn website.
Ik heb hem vrijwel helemaal in php geschreven.
Probleem:
Op mijn site kun je (net als met fok) niewsberichten bekijken en erop reageren.
Bij mij in mn browser werkt alles prima, ik zie het bericht, de comments en het invoervak.
Alleen als ik het probeer bij mn vriendin, zie je het bericht niet verschijnen, maar als je haar firewall (norton 2002 uitzet, dan doet hij het wel...
(De site is extern gehost, dus draai zelf geen server)
Op mijn pagina include ik news.php in een tabel. Als ik met firewall news.php oproep, dan werkt alles wel!
Dus zo: link werkt hij niet
maar zo: (zonder reacties) link werkt hij
en zo (alleen news.php) link werkt hij ook.....
Kan iemand mij zeggen wat ik nou fout doe? ik denk dat meerdere mensen dit zullen hebben omdat mn vriendin niet de enige is met norton firewall.... Ik en mn vriendin hebben trouwens hetzelfde OS, zelfde IP (gedeeld) en dezelfde Browser...
Ik heb hem vrijwel helemaal in php geschreven.
Probleem:
Op mijn site kun je (net als met fok) niewsberichten bekijken en erop reageren.
Bij mij in mn browser werkt alles prima, ik zie het bericht, de comments en het invoervak.
Alleen als ik het probeer bij mn vriendin, zie je het bericht niet verschijnen, maar als je haar firewall (norton 2002 uitzet, dan doet hij het wel...
(De site is extern gehost, dus draai zelf geen server)
Op mijn pagina include ik news.php in een tabel. Als ik met firewall news.php oproep, dan werkt alles wel!
Dus zo: link werkt hij niet
maar zo: (zonder reacties) link werkt hij
en zo (alleen news.php) link werkt hij ook.....
Kan iemand mij zeggen wat ik nou fout doe? ik denk dat meerdere mensen dit zullen hebben omdat mn vriendin niet de enige is met norton firewall.... Ik en mn vriendin hebben trouwens hetzelfde OS, zelfde IP (gedeeld) en dezelfde Browser...