Hallo allemaal,
De kinder van mijn baas spelen spelletjes, ja? ja
In de pc zat geen geluidskaart. Dus ik maar even de goedkoopste gekocht in de lokale pc winkel. Een Sweex pci kaartje. 15,- ofzo was hij.
Maar bij veel spelletjes werkt het geluid niet. Na reinstall van de nieuwste drivers werkt het wel wat beter maar niet ideaal. Soms valt het geluid gewoon weg.
O.S. is Win98 SE met de updates.
Nou zoek ik dus een nieuw geluidskaartje met wat minder bugs.
Nou heb ik zelf thuis een Hercules Fortissimo 3 7.1 geluidskaartje. Ding werkt goed.
Maar de driver ondersteuning is niet al te best.
Nou heb ik vroeger een Soundblaster Live gehad waar ik enorme problemen heb gehad met de drivers. Dat is nu wel wat jaartjes geleden.
Maar wat zou ik nu het beste kunnen kopen?
De Hercules of een Soundblaster.
Prijs tot 50,- incl verzendkosten etc.
Misschien een ander kaartje?
De kinder van mijn baas spelen spelletjes, ja? ja
In de pc zat geen geluidskaart. Dus ik maar even de goedkoopste gekocht in de lokale pc winkel. Een Sweex pci kaartje. 15,- ofzo was hij.
Maar bij veel spelletjes werkt het geluid niet. Na reinstall van de nieuwste drivers werkt het wel wat beter maar niet ideaal. Soms valt het geluid gewoon weg.
O.S. is Win98 SE met de updates.
Nou zoek ik dus een nieuw geluidskaartje met wat minder bugs.
Nou heb ik zelf thuis een Hercules Fortissimo 3 7.1 geluidskaartje. Ding werkt goed.
Maar de driver ondersteuning is niet al te best.
Nou heb ik vroeger een Soundblaster Live gehad waar ik enorme problemen heb gehad met de drivers. Dat is nu wel wat jaartjes geleden.
Maar wat zou ik nu het beste kunnen kopen?
De Hercules of een Soundblaster.
Prijs tot 50,- incl verzendkosten etc.
Misschien een ander kaartje?