Toon posts:

Schijbalk synchroom laten lopen via pockect pc naar server

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben nog best wel een beginnende programeur, maar ik heb hardware gemaakt waarmee ik me lichten kan dimmen / en of uitschakelen , na heb ik daar software voorgemaakt met visual basic 6. dat werk lekker totdat je bij je zelf denk het is wel leuk op me pc maar ik zou het wel zo willen maken dat ik via met pocket PC via Wi-Fi kan besturen. wat ik dus moet maken is een server versie voor op de pc waar de hardware zit op aangesloten en een client versie voor mijn pocketpc wat ik dus wil vragen wat is de beste manier om die link zeg maar mee te leggen als het nog even kan dan ie zonder vertraging dimd net alsof ik het bestuur via de pc waar het op aangesloten zit. Ik zou dit graag willen doen zonder extra apllicatie die bv een database bijhoud. ik heb nog een schets gemaakt van de situatie http://212.123.161.252/2.JPG

Alvast bedankt, Thomas

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Sorry hoor maar hier kan ik echt geen touw aan vastknopen.

Lees P&W FAQ - De "quickstart" en ***** Lees dit! Over topictitels in P&W ***** eens beide *goed* door en probeer het dan nog een keer met iets meer interpunctie, uitleg, en algemene informatie.

Professionele website nodig?

• curry684

curry684

We hebben even met een aantal mensen naar je post gekeken en zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat je je applicatie wil recompilen in EmbeddedVB, die gratis te downloaden is bij Microsoft.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
curry684 schreef op 19 december 2003 @ 12:24:
We hebben even met een aantal mensen naar je post gekeken en zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat je je applicatie wil recompilen in EmbeddedVB, die gratis te downloaden is bij Microsoft.
Ik denk niet dat het daarmee alleen zal werken.
Zijn server applicatie die z'n lichten aanstuurt draait nl. op een andere pc als ik het zo lees.
En hij wil gewoon een interface op z'n pocket pc waarmee hij z'n server-app kan aansturen. (Zie z'n nieuwe topic, en dat is met remoting op te lossen).

https://fgheysels.github.io/

• curry684

curry684

whoami schreef op 19 december 2003 @ 12:36:
[...]
(Zie z'n nieuwe topic, en dat is met remoting op te lossen).
Wat er in z'n nieuwe topic staat is mooi, maar ik kon uit deze niet eens afleiden dat het .NET was :z

Dit topic is gesloten.