[IE] View source programma

Pagina: 1
Acties:

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:29

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Topicstarter
Ik heb het 'probleem' dat de vorige gebruiker van deze pc het programma om de source van webpagina's te bekijken heeft gewijzigd naar UltraEdit. Nou vind ik UltraEdit een prima prog, werk er dagelijks mee, maar ik wil graag 'bron bekijken' in Kladblok ...

Dit werkt niet :'( :
Extra -> Opties -> Programma's -> HTML-Editor = Kladblok. Hij blijft UEdit gebruiken. Heb ik al getest. Weet iemand of dit een instelling is in UEdit? Ik kan deze niet vinden...

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35

breinonline

Are you afraid to be known?

Geen idee waar dat in UEdit staat, maar ik heb misschien wel een mooie registerwijziging voor je gevonden die je kladblok terug zou moeten zetten.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Topicstarter
breinonline schreef op 19 december 2003 @ 11:56:
Geen idee waar dat in UEdit staat, maar ik heb misschien wel een mooie registerwijziging voor je gevonden die je kladblok terug zou moeten zetten.
ff met UEdit bekijken hoor ;) ...

edit: net opnieuw gestart... :| werkt nog niet

[ Voor 7% gewijzigd door Altaphista op 19-12-2003 12:52 . Reden: update ]

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Topicstarter
Gebeurt niet vaak, maar ik heb de oplossing gekregen, zal hier ff posten:

If you use MS Windows XP, download the TweakUI PowerToy for Windows XP from Microsoft's web site here.

Check: Afbeeldingslocatie: http://www.notepad-replacements.com/img/viewsource/tweakuixp.png