Toon posts:

USB Hub op Asus Wl500g?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of er een usb hub op de Asus wl500G router kan worden aangesloten. Ik kan hier nergens iets over vinden.

Graag hoor ik of iemand hier al ervaring mee heeft opgedaan.

Thnks!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Als het goed is kan dat niet, zie ook
Het grote * Asus WL-500g * topic *

Ik ben het zelf nu ook vanaf het begin aan het lezen omdat ik hem ga kopen wanneer ik weer wat geld op mijn rekening heb.

[edit:]
Voor zover ik kan lezen op de eerste pagina is het niet mogenlijk om er een USB hub op te zetten, maar dat is een post van WFvN op 4 augustus dus ik weet niet of het ondertussen wel mogelijk is. Vraag het maar nog een keer in dat topic.[/edit]

Succes.

[ Voor 39% gewijzigd door FongWan op 19-12-2003 20:06 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Lijkt me dat het wel mogelijk is.
Van de site:

By using several WL-500b or WL-500g plugged with USB Web Cameras, users can monitor up to 6 corners in their environment at the same

Ik weet alleen niet of dat ook voor de rest geld.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me niet, volgens mij moet je dan ook meerdere wl500g's hebben... en dan is het natuurlijk meteen een stuk duurder!

Verwijderd

Anders moet je asus effe mailen, dan weet je het. Er staat trouwens wel linux op die router, dus als je veel verstand van linux hebt is het misschien wel mogelijk om die router wat aan te passen. Daar is ooit een topic over geweest.

:)

• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 09:33
ter informatie.. ja het is mogelijk

minder info op Het grote * Asus WL-500g * topic * (het asus wl500g topic)

meer info op het asus wl500g forum: www.chupa.nl/forum

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

Pagina: 1