Aiw Remote contole gebruiken met dscaler

Pagina: 1
Acties:

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:44

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Heb nu sinds een paar dagen de remote control van Ati in huis. Hij kwam precies op het juiste moment was net ziek dus kan lekker lui in bed op me pc tv kijken.(maar dat terzeide). Ik krijg Show shifter prima aan de praat. Maar dat programma geeft mij toch niet de beeld kwaliteit dat ik gewendt ben van Dscaler.

Nu ben ik al wat gaan stoeien met girder die zou moeten werken met Dscaler + een plugin. Maar krijg het hellaas niet aan de praat. Is er mischien ook een "ammo" plugin dat geschikt is voor de standaard software van ati ? Op got kon ik weinig vinden en op google kom ik ook alleen maar uit op girder :S

Het oneindige X 0

Verwijderd

Hulp met software voor je videokaart kun je beter vragen in VB.

>> Videoplanken & Beeldkanonnen

Verwijderd

Wat is een ammo plugin, wat heeft dat met je afstandbediening te maken en wat werkt er niet aan Girder?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 10:04 ]

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 13:05
http://remotew.free.fr/index.htm
Kijk eens of je hier iets passends kunt vinden, hier staan allerlei plugins voor de remote wonder.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Zo te zien is er niks voor DScaler. Ik heb net de SDK doorgelezen en het moet niet al te moeilijk zijn om de remote control events op te vangen en keyboard events te genereren die DScaler bedienen (als DScaler de focus heeft). Toevallig heb ik die remote wonder vandaag besteld en als ik 'm binnen heb zal ik eens kijken of ik binnenkort tijd heb :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
Ik heb de AIW 9800se en krijg geen tv als ik op het knopje tv druk, er gebeurt niets, hoe krijg ik tv afgespeeld op mijn pc?
De distributiekabel is aangesloten en ik heb de laatste WDM drivers.
Misschien is de distributie wel afgesneden voor mn kabel internet :( , I hope not.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

corpseflayer schreef op 24 december 2003 @ 15:49:
Ik heb de AIW 9800se en krijg geen tv als ik op het knopje tv druk, er gebeurt niets, hoe krijg ik tv afgespeeld op mijn pc?
-Gebruik het icoontje op de desktop of onder programs ->ATI multimedia zooi -> TV
werkt:
installeer de AIW remote drivers dan eens goed. (de versie die hoor t bij dee Multimedia center)
Werkt niet of kan geen ATI multimedia zooi vinden
-> installeer alles nog eens, zoek eens goed en open dan een eigen topic.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
Laat maar, de tv doet het ook niet op mijn kamer, op mijn ouders hun kamer wel dus de telenet installateur heeft de tv kabel gebruikt voor mijn internet, nu moet ik denk ik een splitter halen als ik beide wil.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb 'm inmiddels binnen :) Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik was dan ook blij toen bleek dat ik een Retail (connect3d) toegestuurd had gekregen inclusief manuals en AAA batterijen terwijl ik een Bulk besteld had. 21 euro is niet veel :P

Maar goed, over DScaler: Master Volume aanpassen werkt met de gewone functies, de kanalen (pgup en pgdn) heb ik aan knop E en C toegekend en met 1 knop kun je alle applicaties fullscreen laten gaan. Wat voor functies wil je nog meer met DScaler? Misschien ga ik nog wel een plug-in maken maar alles werkt al :)

edit:
oh ja, de cijfertoetsen doen het ook probleemloos om kanalen te kiezen

[ Voor 8% gewijzigd door Exirion op 24-01-2004 16:05 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1