wjview geeft fout tijdens opstarten PC *

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• matx5
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-06-2024
als ik mijn pc opstart krijg ik altijd :wjview fout kan menu niet uitvoeren
ik heb op het internet al gezocht en een oplossing was: 1) het kon een virus zijn dus ik heb mijn pc gescant dit leverde niets op.
2)start->uitvoeren->msconfig dan in het tabblad opstarten wjview uitvinken maar dat staat er niet bij.
weet iemand nog een andere oplossing?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[google=wjview error] :?

[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 19-12-2003 10:22 . Reden: iets minder enthousiast posten :X ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:46

DizzyWeb

Ondertiteld

Als ik mij niet vergis is wjview een Java VM? Heb je iets Java-erigs dat @ booten start?

• matx5
dat is het eerste wat ik gedaan heb rataplan en daar heb ik die oplossingen gevonden.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

matx5 schreef op 19 december 2003 @ 10:22:
dat is het eerste wat ik gedaan heb rataplan en daar heb ik die oplossingen gevonden.
Sorry, jah. Heb 'm gewijzigd, dat levert *veel* meer resultaten op. Zit daar niks tussen?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Virusscan: je hebt wel een uptodate vscanner en hebt gescanned vanaf een andere, schone machine? Als je een virus hebt, kan die best de scanner hebben uitgeschakeld dus doe ook even een online scan. Ik gok dat het geen virus is maar goed checken kan geen kwaad :)

Check ook even in je register of het daar niet bij opstarten wordt aangeroepen, ook kan je dit zien met bijvoorbeeld Hijackthis (zie de Software Algemeen FAQ ).

Register: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run & HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• matx5
merci F_J_K ik zal het eens proberen

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

zelfde probleem hebben we hier op het werk ook gehad met een prog die via of op :? java werkt.
update van datzelfde programma was dus de oplossing.

de oplossing die F_J_K je geeft kan ook (nog makkelijker)
gewoon verwijderen en je bent van die vervelende foutmelding af :)

Still King

• matx5
merci voor de moeite iedereen, ik heb het uiteindelijk kunnen oplossen door spybot mijn pc te laten scannen.
Pagina: 1