is er verschil?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:00
Ik heb het advanced abbo bij planet, adsl mxstream. Hierbij nog een oude ethernetmodem gekregen. Mijn vader heeft onlangs een abbo afgelsoten ook bij planet, adsl mxstream en kreeg een andere ethernetmodem erbij.

Mijn vraag is zit er verschil tussen deze twee modems(snelheid?) of is alleen het uiterlijk wat moderner geworden? :)

Unreal Tournament '99

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

De snelheid zal weinig uitmaken, hoor. Denk dat het uiterlijk gewoon moderner is geworden. Misschien dat het ene modem iets meer functies biedt, maar de snelheid zal echt niet verschillend zijn door het modem.

Profile

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zoek eens de specificaties op van de modems en vergelijk ze met elkaar.
Is het makkelijkst en het snelst.
Aangezien je zelf geen types geeft kunnen wij (users op GoT) geen antwoord geven op je vraag.

39

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:00
Godjira schreef op 19 december 2003 @ 09:18:
De snelheid zal weinig uitmaken, hoor. Denk dat het uiterlijk gewoon moderner is geworden. Misschien dat het ene modem iets meer functies biedt, maar de snelheid zal echt niet verschillend zijn door het modem.
thanks voor je snelle reactie _/-\o_

Unreal Tournament '99

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verschillen tussen de STHome en de ST510 moet je toch echt zelf kunnen vinden. Doe eens wat meer eigen research voordat je een topic opent ;)

Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.