Bij een vriendin van me hebben ze haar hotmail 'gehackt'. Nou jah... in ieder geval kan ze niet meer inloggen (foute username/password); en d'r geheime vraag is veranderd in iets wat zij zelf nooit ingesteld heeft. Dus iemand is waarschijnlijk zo vrij geweest om dat account naar zichzelf toe te eigenen. Ik vroeg me af of er een bepaalde manier is om achter provider/IP/whatever van die gene te komen.
Ik was aan het denken om een mailtje met ontvangstbevestiging naar dat 'gekraakte' adres te sturen. Als die gene dan de mail opent word er een ontvangstbevestiging naar mij gestuurd. Kan ik uit die ontvangstbevestiging door één of andere manier (headers of iets anders) zien wat zijn/haar gegevens zijn?
Of slaat dit gewoon nergens op?
Ik was aan het denken om een mailtje met ontvangstbevestiging naar dat 'gekraakte' adres te sturen. Als die gene dan de mail opent word er een ontvangstbevestiging naar mij gestuurd. Kan ik uit die ontvangstbevestiging door één of andere manier (headers of iets anders) zien wat zijn/haar gegevens zijn?
Of slaat dit gewoon nergens op?