[idee] Onzin in zoeken zetten.......

Pagina: 1
Acties:

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Als je alle topics uit het onzin forum nu in zoeken zet. Zodat je al die oude topics nog wel kan lezen. Maar niet meer in kan posten. Dr staan soms nog dingen tussen die wel intresant waren

Eventueel kun je de topics die ervoor gezorgd hebben dat het OF weg moest verwijderen die wil ik toch liever niet zien!!

wat vinden jullie van het idee?

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

lijkt me niet slim want dan gaan mensen weer in op die oude topics :(:(

• BrammeS
Op zaterdag 09 december 2000 21:49 schreef raver het volgende:
lijkt me niet slim want dan gaan mensen weer in op die oude topics :(:(
ik zeg ook dat je er niet meer in kan posten. bovendien hoef je zoiets niet in de faq te zetten. wat niet weet wat niet deert

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 21:51 schreef BrammeS het volgende:

[..]
ik zeg ook dat je er niet meer in kan posten. bovendien hoef je zoiets niet in de faq te zetten. wat niet weet wat niet deert
maar als ze het weten gaan ze daar topics over openen in het nieuwe OTF (iig dat denk ik)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat denk ik ook ja, maar toch zou ik wel de thread willen zien die de spreekwoordelijke druppel was...

Verwijderd

alleen lezen maken dan....

ik wil ook wel sommige Onzintopics wel lezen ja! Er zaten wel wat tussen die echt tof waren!

• BrammeS
Op zaterdag 09 december 2000 21:53 schreef raver het volgende:

[..]
maar als ze het weten gaan ze daar topics over openen in het nieuwe OTF (iig dat denk ik)
ik weet zo ook wel welke topics er in OF stonden. en wie bedoel je exact me ze?
Op zondag 10 december 2000 13:28 schreef RobtH het volgende:
alleen lezen maken dan....

ik wil ook wel sommige Onzintopics wel lezen ja! Er zaten wel wat tussen die echt tof waren!
Dat bedoel ik. Ik wil bijvoorbeeld nog eens kunnen linken naar de meest niet romantizzze actie reeks ofzow!

Pagina: 1