Advanced sheep-counting strategies
ik zeg ook dat je er niet meer in kan posten. bovendien hoef je zoiets niet in de faq te zetten. wat niet weet wat niet deertOp zaterdag 09 december 2000 21:49 schreef raver het volgende:
lijkt me niet slim want dan gaan mensen weer in op die oude topics :(
Verwijderd
maar als ze het weten gaan ze daar topics over openen in het nieuwe OTF (iig dat denk ik)Op zaterdag 09 december 2000 21:51 schreef BrammeS het volgende:
[..]
ik zeg ook dat je er niet meer in kan posten. bovendien hoef je zoiets niet in de faq te zetten. wat niet weet wat niet deert
Dat denk ik ook ja, maar toch zou ik wel de thread willen zien die de spreekwoordelijke druppel was...
Verwijderd
alleen lezen maken dan....
ik wil ook wel sommige Onzintopics wel lezen ja! Er zaten wel wat tussen die echt tof waren!
ik wil ook wel sommige Onzintopics wel lezen ja! Er zaten wel wat tussen die echt tof waren!
ik weet zo ook wel welke topics er in OF stonden. en wie bedoel je exact me ze?Op zaterdag 09 december 2000 21:53 schreef raver het volgende:
[..]
maar als ze het weten gaan ze daar topics over openen in het nieuwe OTF (iig dat denk ik)
Dat bedoel ik. Ik wil bijvoorbeeld nog eens kunnen linken naar de meest niet romantizzze actie reeks ofzow!Op zondag 10 december 2000 13:28 schreef RobtH het volgende:
alleen lezen maken dan....
Pagina: 1