Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Maar vanaf (iig) win2k heb je de mogelijkheid om eerst de usblink uit te schakelen.
Ik weet niet of dat een oplossing is?
MIsschien schrikt je laptop zo dat hij vast/uit slaat
Er staat win98 se op.
Is er in win 98 (lang geleden voor medriel24 schreef op 19 december 2003 @ 08:39:
dom dom (vergeten wos erbij te zetten)
Er staat win98 se op.
Misschien is dat wat?
Volgens mij zit dat er niet op. (zoals bij win2000)Speedener schreef op 19 december 2003 @ 08:42:
[...]
Is er in win 98 (lang geleden voor me) niet een optie 'hardware ontkoppelen'/'safely remove hardware'?
Misschien is dat wat?
(Win 98 werkt nog steeds goed voor mij op zo'n langzame machine.)
Zou je in eerste instantie wel denken ja, anders misschien drivers opnieuw installeren?Speedener schreef op 19 december 2003 @ 08:42:
[...]
Is er in win 98 (lang geleden voor me) niet een optie 'hardware ontkoppelen'/'safely remove hardware'?
Misschien is dat wat?
Van de USB bedoel je ?nowell schreef op 19 december 2003 @ 08:51:
[...]
Zou je in eerste instantie wel denken ja, anders misschien drivers opnieuw installeren?
Het is een schone installatie.
Hij deed het overigens bij de "vuile"
driel24 schreef op 19 december 2003 @ 08:51:
[...]
(Win 98 werkt nog steeds goed voor mij op zo'n langzame machine.)
Als een computer Windows 98 aankan, kan die computer (over het algemeen in ieder geval) zonder veel problemen ook W2K aan, dat ook nog eens stabieler is.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik ga met Mr. Lui mee. Probeer eens of het met w2k lukt. Ik heb zelf ook een wat oudere laptop (Compaq E500 met 64 MB intern) waar w2k nog redelijk op loopt en dan kun je de USB-apparaten perfect ontkoppelen. Los van dit probleempje is het sowieso een stuk stabieler.
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Fijn dat je het met me eens bent, maar mag ik je verzoeken mijn nick correct te spellen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
lol, foutje...Mr. Liu schreef op 22 december 2003 @ 10:39:
[...]
offtopic:
Fijn dat je het met me eens bent, maar mag ik je verzoeken mijn nick correct te spellen.
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Staan er op de Fujitsu siemens website geen bios updates / patches / updates?
Ik heb w2k met 64 mb en op wat lang opstarten na (wat wil je) werkt het prima tenzij je hele zware applicaties gebruikt. Daarvoor had ik, net als de TS, 98se op de laptop staan en die eist echt niet veel minder van je systeemIcey schreef op 22 december 2003 @ 10:56:
Win2k met 96 mb ram, ja jongens, dat zal lekker draaien![]()
Staan er op de Fujitsu siemens website geen bios updates / patches / updates?