Ik zit dus met het probleem dat mijn computer heel vaak vast loopt, vooral als ik meerdere dingen tegelijk open heb staan en grote bestanden aan het kopieren ben.
het gaat dus om het systeem in mijn sig
dacht altijd dat het een software probleem was, dus heb ik van de week winXP home opnieuw geinstaleerd op de (lege) 80GB harde schijf.
Ik heb expres Mcafee nog niet geinstaleerd omdat ik dacht dat dat ook een boosdoener kon zijn.
alle updates zijn geinstalleerd, evenals alle nieuwe drivers e.d.
maar nog steeds heb ik heel vaak vastlopers.
ik heb het geheugen al verwisseld en verschillende banken steeds vrij gelaten.
zo ben ik ook mijn pci sloten bijlangs gegaan.
het enige wat ik dus nu nog kan bedenken is dat het aan mijn mobo ligt of dat de combinatie met mijn PCTV pro niet goed werkt.
(deze had ik dus stom genoeg al geinstalleerd voor dat ik die weer ging verwijderen)
hebben jullie mss nog een oplossing hiervoor ?
ps. heb de topic maar hier geopend omdat ik dus het vermoeden heb dat het mijn mobo is.
het gaat dus om het systeem in mijn sig
dacht altijd dat het een software probleem was, dus heb ik van de week winXP home opnieuw geinstaleerd op de (lege) 80GB harde schijf.
Ik heb expres Mcafee nog niet geinstaleerd omdat ik dacht dat dat ook een boosdoener kon zijn.
alle updates zijn geinstalleerd, evenals alle nieuwe drivers e.d.
maar nog steeds heb ik heel vaak vastlopers.
ik heb het geheugen al verwisseld en verschillende banken steeds vrij gelaten.
zo ben ik ook mijn pci sloten bijlangs gegaan.
het enige wat ik dus nu nog kan bedenken is dat het aan mijn mobo ligt of dat de combinatie met mijn PCTV pro niet goed werkt.
(deze had ik dus stom genoeg al geinstalleerd voor dat ik die weer ging verwijderen)
hebben jullie mss nog een oplossing hiervoor ?
ps. heb de topic maar hier geopend omdat ik dus het vermoeden heb dat het mijn mobo is.
Still King