hmm, ikke xboxjet gekocht 2e hands van vriend, allemaal goed enzo goeie deal hij gebruikte software exploit dus ik kon " backup" games spele...
het probleem:
ik dacht dat er een mod chip inzat, dus ik fijn software downloaden, en toen kwam ik bij Slayer met EvoX...
dus ik slayer downloaden, branden op CDRW en in xbox gedaan,
deed het allemal heel leuk enzo...
todat ik deed: " unlock HDD"
toen ik rebootte deed mijn xbox het niet meer..
ik krijg groene Xje wel te zien..
maar daarna krijg ik deze error in paar verschillende talen:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
You XBOX requires service
Please call costumer service
--------------------------------------------------------------------------------
hmmm..
mijn hdd is dus gaar ofzo want hij doet nou nix meer..
iemand weet hoe ik het kan fixen??
misschien mod chip erin laten zitten, maar is het dan 100% zeker dat ie het weer doet.
p.ss er staat nog een BACKUP van de originele instellingen van de HDD op de HDD van de xbox..
maarja hdd eruit schroeven en in PC hangen hebt geen nut, is toch niet toegankelijk...
dus, om een lang (onduidelijk??) verhaal kort te maken:
wie heeft er verstand van, en kan mij eventueel helpen?
het probleem:
ik dacht dat er een mod chip inzat, dus ik fijn software downloaden, en toen kwam ik bij Slayer met EvoX...
dus ik slayer downloaden, branden op CDRW en in xbox gedaan,
deed het allemal heel leuk enzo...
todat ik deed: " unlock HDD"
toen ik rebootte deed mijn xbox het niet meer..
ik krijg groene Xje wel te zien..
maar daarna krijg ik deze error in paar verschillende talen:
quote:
You XBOX requires service
Please call costumer service
hmmm..
mijn hdd is dus gaar ofzo want hij doet nou nix meer..
iemand weet hoe ik het kan fixen??
misschien mod chip erin laten zitten, maar is het dan 100% zeker dat ie het weer doet.
p.ss er staat nog een BACKUP van de originele instellingen van de HDD op de HDD van de xbox..
maarja hdd eruit schroeven en in PC hangen hebt geen nut, is toch niet toegankelijk...
dus, om een lang (onduidelijk??) verhaal kort te maken:
wie heeft er verstand van, en kan mij eventueel helpen?