Ik heb een probleem met mijn club3d kaart. Ik zie regelmatig als mijn tvkaart software op de achtergrond draait en er op een site een stuk zwart is de beelden van mijn tvkaart er doorheen. Ook zie ik regelmatig in de linkerbovenhoek van mijn scherm een soort van viekant met allerlei kleuren pixels. Ik krijg ook regelmatig van de drivers te horen dat er een probleem met de kaart is en daarom de resolutie en het aantal kleuren word teruggeschakel naar 640x320 en 16 kleuren.
Het probleem doet zich op willekeurige momenten voor en met verschillende monitoren (op dvi en d-sub).
Ik ben bang dat als ik mijn kaart naar de winkel breng en deze word gecontroleerd dat ze dan zeggen: "er is niets aan de hand" terwijl dat toch echt zo is. Gewoon tijdens het draaien van 3dmark is er niets aan de hand.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Het probleem doet zich op willekeurige momenten voor en met verschillende monitoren (op dvi en d-sub).
Ik ben bang dat als ik mijn kaart naar de winkel breng en deze word gecontroleerd dat ze dan zeggen: "er is niets aan de hand" terwijl dat toch echt zo is. Gewoon tijdens het draaien van 3dmark is er niets aan de hand.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?