Toon posts:

Mic boost gaat aan als ik een scherm open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, als ik met skype bezig of een ander programma waar ik de microfoon voor nodig heb, gaat de mic boost elke keer aan als ik een schermpje open, dan krijg je dus telkens een enorme feedback je schrikt je echt wezenloos. Ik heb een geluidskaart van creative (soundblaster live 5.1) weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Verwijderd

Heb je die mic boost normaal wel aan staan dan? anders kun je hem gewoon aan laten staan. Ook een optie is om hem op mute te zetten als het nodig is (en als het werkt). Anders even nieuwe drivers proberen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 22:55:
Heb je die mic boost normaal wel aan staan dan? anders kun je hem gewoon aan laten staan. Ook een optie is om hem op mute te zetten als het nodig is (en als het werkt). Anders even nieuwe drivers proberen?
Ik denk dat Alcolollik wel gelijk heb

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 22:55:
Ik heb gisteren nieuwe driver geinstalleerd, maar het probleem is, als de mic boost er "normaal op zou staan, dat ik dan veel te veel geluid heb--> feedback dus dat is geen optie, ik vind het zo vreemd dat ik als ik een schermpje open dat de mic boost dan uit het niets wordt aangevinkt...