Toon posts:

draadloos transmissie systeem van aldi

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste heren en dames.

Ik wil een nieuwe geluidskaart kopen audigy 2 ZS en deze uiteindelijke aansluiten op mijn ouderwetse pioneer versterker (10 jaar oud) , gewoon stereo geen dolby surround oid.

Ik kan natuurlijk een heel lan snoer gebruiken, maar dat is vervelend.

Aldi heeft een alternatief. Is dit serieus?

Verwijderd

Daar staat hier veel over:

[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel V][/rml]

Beetje helpdeskgedrag dit, en dat spreekt ook uit je posthistory.
Gewoon even beter kijken...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 22:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk. helaas is niet iedereen zo ontzettend computer minded als jou.
Daarentegen ,et de aanschaf die ik morgen kan doen en de ervaringen die ik daarme opdoe, kan ik misschien andere weer helpen.

Aan een zeer bekend amerikaanse topmanager (baas van oracle) werd de vraag gesteld wat hij zei over kennismanagement . Zijn antwoord was : " steel with pride and share with delight".

Om kennis op te doen zal je dus eerst een beetje moeten shoppen.

Zo zijn jullie tenslotte ook begonnen. Zo begint iedereen.

Overigens heb ik bij die aldi topics gekeken, maar waarschijnlijk niet goed genoeg. Ik zal het nog eens proberen

Verwijderd

Bij deze ben je recalcitrant helpdeskuser-af, hulde aan jou. De meesten reageren bot, niet, of openen nog een topic als de eerste gesloten is :)

Succes met je aanschaf

Verwijderd

Topicstarter
Allright

Verwijderd

Der Vati geeft het al aan in z'n eerste post, daar hebben we dus een apart topic voor.

Bovendien was het handig geweest als je ook een foto/linkje naar het betreffende artikel had gegeven.

Voortaan wil ik graag dat je zelf wat meer moeite doet voordat je een topic opent. Hoe AV wordt gemodereerd kun je in de policy lezen, aanrader: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.