Probleem met BF1942 server

Pagina: 1
Acties:

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 16:37
Hallo,

Ik heb via mijn pc internet verbinding ook toegankelijk gemaakt voor andere computers in het netwerk.
Als k dan op een andere computer een Dedicated server voor BF opzet (op internet, niet voor op het netwerk) dan kan niemand de server vinden, alleen ikzelf kan connecten.

Nou heb ik al aan degene die moet connecten gevraagd of hij ook naar een paar andere ip's wil connecten, maar dan zij BF : "error could not connect to server". Nou heb ik ook gekeken of me firewall aanstond ofzo, maar die stonden neit aan duz dat kon het niet zijn geweest.

Als iemand hier een oplossing voor heeft / of weet hoe ik dit dan moet aanpakken, Alvast bedankt,

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
heb je een poortmapping gemaakt voor je bfserver op de pc die inet deelt, zodat die weet waar hij aanvragen voor de bfserver heen moet sturen

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

y2kbug schreef op 18 december 2003 @ 22:22:
heb je een poortmapping gemaakt voor je bfserver op de pc die inet deelt, zodat die weet waar hij aanvragen voor de bfserver heen moet sturen
En heb je ook je internet ip gegeven aan die gozers, want ik zie veel mensen die dan hun lokale ip geven. 8)7

Je kan je internet ip zien op watismijnip.nl

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Iceszz
y2kbug schreef op 18 december 2003 @ 22:22:
Nee, ik dacht al zoiets van dat ik hem dan zou moeten doorsturen, maar k heb zelf geen ID hoe dat moet.. Iemand?? :?

• Iceszz
Redneck® schreef op 19 december 2003 @ 00:04:
[...]

En heb je ook je internet ip gegeven aan die gozers, want ik zie veel mensen die dan hun lokale ip geven. 8)7

Je kan je internet ip zien op watismijnip.nl
Ik heb ook internet IP gegeven, van de computer die als inet server dient (mijn computer) waar ik dan ook BF op speel..

Verwijderd

Pak de Portmap-guide bovenaan de topiclist in NT en neem de handleiding van het stuk software waarmee je je internetverbinding deelt. Dan moet je er met behulp van Google wel uit kunnen komen :)

• Iceszz
Ik ga proberen thx.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Iceszz op 19-12-2003 12:51 ]

Pagina: 1