Toon posts:

Half-Life Zwartwit!!!???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

kep ff vraagie, ik speel al jaren halflife maar dit probleem heb ik nog nooit gezien.

ik had een 17" compaq presario mv700 monitor = perfect

nu heb ik gisteren een iiyama 19" vision master pro 454 ( >:) >:) ) gekocht
en als ik nu bv Natural Selection ga spelen , is het menu goed maar zodra ik ingame komt werkt alles perfect, alleen het beeld is zwart wit!!

ik heb geen idee hoe dit kan, kep voor de rest niks veranderd aan me comp alleen andere monitor dus.

(ps als ik photoshop 8 opstart gaat ie wel zeuren dat het kleurschema niet goed is voor mijn monitor, zou dat er iets mee te maken hebben. andere spellen werken trouwens wel normaal ( aquamark3, live for speed) )

bedankt

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:59

Hu9o

Schokkend

Heb je misschien zo'n progie als internet collors gedraaid misschien?

Of kijk een bij de drivers van de vid kaart.

[ Voor 29% gewijzigd door Hu9o op 18-12-2003 21:47 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik weet geen internet colors? (is dat spyware ofzo?)

en me drivers heb ik niet veranderd, en voor de rest zijn alle kleuren goed (windows etc)

trouwens: Sapphire Radeon 9600PRO 128MB met Catalyst 3.7 en DX 9.0b

kep 3.7 omdat anders NFSU niet goed ging

Verwijderd

Probeer eens te wisselen van Direct3D mode naar OpenGL, of andersom. Probeer ook eens wat andere spellen, en meld even welke het wel / niet doen.

Het is dat Catalyst 3.7 hebt, bij Catalyst 3.8+ kan je namelijk instellen dat je spellen zwart/wit wilt hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
heb het al gevonden, trouwens direct 3d deed het wel, nu heb ik catalyst 3.10, werkt weer