[TNT2M64] Snelste driver?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 03:50

GG85

.......

Topicstarter
Ik zit met het volgende; omdat mijn videokaart kapot is gegaan zit ik nu noodgedwongen met een TNT2 m64 videokaartje in m'n pc.
Nu snap ik echt wel dat je hier praktisch niets mee kan spelen alleen volgens een vriend kon hij Mohaa vloeiend op 1024x768 spelen in multiplayermodus.
Nu zie je de bou al hangen, ik krijg hem met de laagste driver en gamesettings nog niet boven de 20fps uit op 800x600 :(
Na het kaartje geinstalleerd te hebben pakte hij ipv de 53.03 ineens de 45.23 drivers die ik nooit heb geinstalleerd en blijkbaar in de 53.03 package zitten :?
Nu blijkt uit bovenstaand verhaal wel dat dit dus gewoon niet werkt, zelf een potje multiplayer Mohaa is niet te spelen. Iemand een beter idee kwa driver of heb ik gewoon pech en moet ik tot na de kerst wachten tot mijn nieuwe kaartje wordt opgestuurd?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me een redelijk domme opmerking van die maat van je, zeker uit een M64 valt erg weinig snelheid te krijgen. Maar probeer eens wat oudere Detontator drivers, uit de 5.xx serie bijvoorbeeld, Die zijn op zites als http://www.guru3d.com nog wel te krijgen.

Maar dit is dus puur een kwestie van zelf proberen, dicht :)

Dit topic is gesloten.