goedendag
spec
Win xp prof
athlon amd 2600 + (1905MHz)
ati readon 9600 pro
asus a7v600 mobo
nu het volgende ,
ik heb me een hd gekocht maxtor 120 gig
en er is iets heel raars mee,
zoals gezegt er staat winxp op en kwam er na 2 dagen blij wezen met downloaden , HARD UNKNOW ERROR , en pc vloog uit ,
en met de opstart herkent hij mijn harde schijf niet meer ,
dus ff in het bios gekeken , en zag er idd nix meer staan .
dus ik gezocht naar unknow error + hd wat niet kerkent word erna ,
en kwam op verschillende dingen , omdat het een maxtor schijf is , heb je een progje maxblast ,
maar zelf met het orginele progje herkende hij de schijf niet ,
wilde nix installeren ,
kreeg alleen die installatie guide , en erna zou je dan eigenlijk , je hd moeten kunnen instaleren, maar dat deed hij dus niet ,
nu heb ik hier een hd van 4 gig liggen ,
en heb die erin gedaan als master , en begon me win98 op te starten , wat toevallig nog op die schijf stond ,
en heb toen mijn 120 gig nog eens als master gezet , kijken of die meschien gewoon een tik had ofzo,
maar herkende hem gewoon weer niet , maar nu heb ik die 120 maxtor op slave gezet , en die 4 gig op master , en hij herkent hem dan wel weer als slave??
nu is mijn vraag , weet iemand waarom , hij die maxtor niet meer als master herkent , maar alleen maar als slave??
bios is geflashed , nadat ik de ati kaart gehaald had , en alles liep goed
begrijp er echt weinig van ,
en het loopt allemaal zo langzaam op die kleine 4 gig
ok thx alvast , en ik hoor het wel
Greets Nuts
spec
Win xp prof
athlon amd 2600 + (1905MHz)
ati readon 9600 pro
asus a7v600 mobo
nu het volgende ,
ik heb me een hd gekocht maxtor 120 gig
en er is iets heel raars mee,
zoals gezegt er staat winxp op en kwam er na 2 dagen blij wezen met downloaden , HARD UNKNOW ERROR , en pc vloog uit ,
en met de opstart herkent hij mijn harde schijf niet meer ,
dus ff in het bios gekeken , en zag er idd nix meer staan .
dus ik gezocht naar unknow error + hd wat niet kerkent word erna ,
en kwam op verschillende dingen , omdat het een maxtor schijf is , heb je een progje maxblast ,
maar zelf met het orginele progje herkende hij de schijf niet ,
wilde nix installeren ,
kreeg alleen die installatie guide , en erna zou je dan eigenlijk , je hd moeten kunnen instaleren, maar dat deed hij dus niet ,
nu heb ik hier een hd van 4 gig liggen ,
en heb die erin gedaan als master , en begon me win98 op te starten , wat toevallig nog op die schijf stond ,
en heb toen mijn 120 gig nog eens als master gezet , kijken of die meschien gewoon een tik had ofzo,
maar herkende hem gewoon weer niet , maar nu heb ik die 120 maxtor op slave gezet , en die 4 gig op master , en hij herkent hem dan wel weer als slave??
nu is mijn vraag , weet iemand waarom , hij die maxtor niet meer als master herkent , maar alleen maar als slave??
bios is geflashed , nadat ik de ati kaart gehaald had , en alles liep goed
begrijp er echt weinig van ,
en het loopt allemaal zo langzaam op die kleine 4 gig
ok thx alvast , en ik hoor het wel
Greets Nuts
alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x