Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Samsung E700] Beeldscherm op vreemde manier defect

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Al ongeveer drie maanden heb ik een Samsung E700 in mijn bezit en daar ben ik behoorlijk blij mee, tot vanavond tenminste. Ik zit lekker op mijn werk en zit al de hele middag op een sms te wachten. Dus ik denk, misschien heb de telefoon niet voelen trillen. Ik open mijn klepje en tot mijn grote verbazing en schrik zie ik een hele dikke ster in mijn LCD scherm. Buiten die ster zie je het beeld wel gewoon goed. Ik ging meteen mijn hele zak doorzoeken op scherpe voorwerpen en/of gewoon voorwerpen die tussen het scherm en de telefoon zouden kunnen zijn gekomen, maar ik kon echt helemaal niets vinden. Mijn broekzak was helemaal leeg. Ik vraag me dus echt af hoe dit in hemelsnaam kon gebeuren. Al jaren draag ik telefoons in mijn broekzak en daarnaast zat het klepje netjes dicht zoals normaal gesproken.

Gelukkig is mijn toestel verzekerd, dus dat scheelt sowieso. Maar mijn vraag is nu eigenlijk of dit onder de garantie van Samsung valt? Hopelijk wel, want ik heb het toestel nog niet zo heel lang en ik ben bang dat de verzekering ook niet wil uitkeren. Een leentoestel kan ik sowieso wel krijgen via de verzekering, dus dat scheelt al een heel stuk.

Als mijn verzekering niet betalen wil, wat gaat zoiets dan ongeveer kosten schatten jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Godjira op 18-12-2003 20:39 ]

Profile

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
Mssn ben je ergens tegenaangestoten? Zo is mijn 6610 ook kapot gegaan.. Had ook geen idee hoe het kwam..

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Waarom zou de verzekering niet willen betalen? Je bent toch verzekerd bij schade, nou, daar valt dit echt wel onder. Bij schade is er nooit enige twijfel mogelijk, in tegenstelling tot bij diefstal.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Canaria schreef op 18 december 2003 @ 20:45:
Waarom zou de verzekering niet willen betalen? Je bent toch verzekerd bij schade, nou, daar valt dit echt wel onder. Bij schade is er nooit enige twijfel mogelijk, in tegenstelling tot bij diefstal.
Ik ben niet zo bekend met verzekeringen voor telefoons, dus tja.. vraag me af of ze alles ook daadwerkelijk uitkeren.

Profile

Verwijderd

418O2 schreef op 18 december 2003 @ 20:42:
Mssn ben je ergens tegenaangestoten? Zo is mijn 6610 ook kapot gegaan.. Had ook geen idee hoe het kwam..
heb precies hetzelfde gehad, ook met een 6610, maar bij mij was maar een deel van het scherm niet goed zichtbaar, dus niet helemaal kapot :D

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 20:47:
[...]

heb precies hetzelfde gehad, ook met een 6610, maar bij mij was maar een deel van het scherm niet goed zichtbaar, dus niet helemaal kapot :D
oh valt weer mee wou je zeggen :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Godjira schreef op 18 december 2003 @ 20:47:
Ik ben niet zo bekend met verzekeringen voor telefoons, dus tja.. vraag me af of ze alles ook daadwerkelijk uitkeren.
Je krijgt gewoon een nieuwe, of ze repareren de 'oude'. Je betaalt alleen het eigen risico, meestal €25. Als je telefoon gerepareerd wordt, krijg je een leentoestel tijdens de reparatie. Dat is nou het grote gemak van een verzekering.
Bel gewoon op, dan staat er vanavond nog een koerier met een nieuwe voor de deur. Tenminste, dat was bij mij zo.

Ik heb zelf namelijk een maandje geleden een nieuwe telefoon gekregen van de verzekering wegens beschadiging (T610, 1 maand oud).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
[...]

Ik kan me totaal niet herinneren dat ik ergens tegenaan ben gelopen, heb echt totaal geen idee, kan het me zelfs bijna niet voorstellen, maar goed, je weet maar nooit.

Morgen maar eens naar BelCompany om te vragen of het inderdaad uitgekeerd zal worden door de verzekering (heb een BelGarant pakket bij hen). Maar ik baal er behoorlijk van, want een tijd zonder dit toestel moeten doen vind ik absoluut niet leuk.

Profile

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
[...]

Ja bij mij liep een scheur dwars over het frontje..

Maar toen moestik hem eerst maar kapotgooien (dwz uit het raam keilen) van de Orange shop, anders ging de verzekering mssn moeilijk doen ivm te klein defect...

Back ontopic

Daar is je verzekering voor.. Dus ik zou ff gaan bellen..
Pagina: 1