Canyon USB stick stuk?

Pagina: 1
Acties:

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik heb sinds m'n verjaardag (net een maand dus) een usb stickje van het merk Canyon (128 MB).

Het dingetje deed het perfect, behalve dan dat ie niet altijd van de eerste keer juist herkend werd. Windows (XP sp1) gaf dan een medling in de trant van " USB device not recognized ". Bij een 2e poging werkte het altijd, ik zag hier dus geen graten in.

Nu werk dat ding dus niet meer; als ik het in een usb poort steek (meerdere pc's geprobeerd), geeft windows geen kick en ook het vertrouwde ledje op het stickje heeft er geen zin in blijkbaar.

Op het eerste zich is er niks mis met het stickje (het is doorschijnend zodat ik de meeste electronica kan zien, en dat ljikt in orde :/. Ik vraag me dus af wat er kan gebeurd zijn met dat ding.

btw de verpakking heb ik niet meer, en het was een cadeau, dus ik heb ook geen bonnetje, garantie zit er dus niet echt in....

is er iets dat ik kan proberen?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:15

tweakerbee

dus..?

Helaas, dit is een typisch RMA gevalletje. Je kunt kijken of je bij de winkel (als je die kunt achterhalen) evt. wat coulance kunt krijgen. Anders moet je maar een nieuwe kopen. Ze zijn gelukkig niet heel erg duur.

You can't have everything. Where would you put it?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
niet heel duur :/ toch 50 euro down the drain...

ga probren bij de betreffende winkel, maar betwjifel of ze hem terug gaan nemen zonder aankooppbon en verpakking... voor het bij de producent te proberen vind ik wat overdreven, dan haal ik dat ding nog liever zelf opn omer (aan een oude pc) nog wat mee te experimenteren :D 'll keep you posted :p

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ja, deze was al kapot.

Volgens mij is simmplicity de nederlandse importeur, of in ieder geval een van de grotere leveranciers. Daar kun je eventueel ook aankloppen als je winkel niet meewerkt. :)

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

probeer 'm gewoon om te ruilen met een nieuwe
de doos enzo heb je toch niet nodig

zeg dat je gewoon een nieuw toestelletje wil, zodat ze jouw kapot ding in die "complete" doos steken, zodat zij zeker niet in probs kunne komen (weigering rma)

maar beter proberen dan niet proberen, snappie

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...