ik heb nu het volgende probleem:
we hebben thuis 2 computers, Cumputer #1 is de server en Computer #2 maakt via Computer #1 verbinding met internet (XS4all adsl basic abbo). Om mijn internet te delen heb ik verschillende programmas gebruikt (winroute, sygate) maar uiteindelijk ben ik gewoon Windows XP gaan gebruiken. Dit werkte allemaal goed tot dat ie 3 weken geleden begon te bitchen:
Opeens deed internet deed het niet meer op de Client terwijl die het nog wel doet op de Server.
Dus ikke elke instelling controleren, maar toch was niets verkeerd. Uieindelijk maar de Client geformatteerd (aangezien dat toch ee keer gebeuren moest).
Maar nu zit ik weer met precies het zelfde probleem
alles gechecked en controleerd maar alles staat toch echt goed. Aan gezien ik weinig zin heb om een weer die computer te gaan formateren vraag ik het maar hier
hieronder nog wat info, om de post compleet te maken:
computer #1 (server):
amd XP 1800+, 512 mb ddr, radeon 8500
Windows XP
2 netwerkkaartjes (1 voor adsl en 1 voor het netwerk
)
computer #2 (client):
P3 733, 256 mb ram, geforce 3
Windows Xp
1 netwerkkaartje (voor het netwerk)
als er nog meer info nodig is moet je het maar ff zeggen, alvast bedankt
we hebben thuis 2 computers, Cumputer #1 is de server en Computer #2 maakt via Computer #1 verbinding met internet (XS4all adsl basic abbo). Om mijn internet te delen heb ik verschillende programmas gebruikt (winroute, sygate) maar uiteindelijk ben ik gewoon Windows XP gaan gebruiken. Dit werkte allemaal goed tot dat ie 3 weken geleden begon te bitchen:
Opeens deed internet deed het niet meer op de Client terwijl die het nog wel doet op de Server.
Dus ikke elke instelling controleren, maar toch was niets verkeerd. Uieindelijk maar de Client geformatteerd (aangezien dat toch ee keer gebeuren moest).
Maar nu zit ik weer met precies het zelfde probleem
hieronder nog wat info, om de post compleet te maken:
computer #1 (server):
amd XP 1800+, 512 mb ddr, radeon 8500
Windows XP
2 netwerkkaartjes (1 voor adsl en 1 voor het netwerk
computer #2 (client):
P3 733, 256 mb ram, geforce 3
Windows Xp
1 netwerkkaartje (voor het netwerk)
als er nog meer info nodig is moet je het maar ff zeggen, alvast bedankt