Waar blijft het grote winamp 5 topic

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07
Toen ik net even lang surfde op www.winamp.com Zag ik dat de nieuwe versie 5 officieel uit is. Misschien een goeie reden om een groot "winamp 5" topic te beginnen???

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 11:09
Dan had je dat dus zelf als je er zin in had, evt. in overleg met een modje, mogen beginnen :).

[ Voor 13% gewijzigd door coubertin119 op 18-12-2003 19:21 ]

Skat! Skat! Skat!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:39

GaMbiNo

1337

Wat dacht je van deze: Winamp 5 - Wat vinden jullie ervan?
Er zijn al een aantal topics over Winamp 5 geweest. ;)

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07
Als ik er tijd voor had gehad, had ik een mooie post gemaakt ja, maar helaas zit dat er niet in, en bij de search kon ik geen topic's vinden over de nieuwste officiele release...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik denk dat het beta topic uitbouwen een reele optie is, vraag het eens aan de wos/sa moderators :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ten eerste werkt samods [apestaart] tweakers.net daar eigenlijk beter voor, ueberhaupt handig als je iets van een 'groot' topic wilt openen want soms is dat niet echt handig.

Inderdaad lijkt Winamp 5 - Wat vinden jullie ervan? wat mij betreft nog steeds best te voldoen als het om meningen en ervaringen gaat - losse technische vragen/problemen kunnen natuurlijk gewoon in losse topics :)

Een aanpassing van de topicstart kan ondertussen een optie worden, maar een nieuw topic lijkt me niet echt nodig (er zijn voor zover ik heb gezien, geen opzienbarende verschillen tussen de beta en de final).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Zie F_J_K, dit is geen forumwijde kwestie maar kan met de SA-mods opgelost worden :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.