Ik ben niet echt opgegroeid met Dos zeg maar 
maar ik hier een .bat file voor de training van SpamAssassin en na het indexerer moeten de bestanden uit de dir gemoved worden naar een andere dir. Anders worden duurt het indexeren de volgende keer een stuk langer.
%1% moet ik nog vervangen door een fysiek path, moeten daar "" omheen? Dus "C:\program files\etc....\Spam" of zonder?
pause is alleen om er een soort van debug modus van te maken, dat kan weg als het goed werkt...
edit: stom [dos] in de topictitel vergeten.....
maar ik hier een .bat file voor de training van SpamAssassin en na het indexerer moeten de bestanden uit de dir gemoved worden naar een andere dir. Anders worden duurt het indexeren de volgende keer een stuk langer.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| @echo off @echo Processing non-spam folder [%1%], please wait... echo. train.exe -p rules\prefs --showdots --ham --dir %1% echo. echo. @echo Processing spam folder [%2%], please wait... echo. train.exe -p rules\prefs --showdots --spam --dir %2% echo. echo. pause |
%1% moet ik nog vervangen door een fysiek path, moeten daar "" omheen? Dus "C:\program files\etc....\Spam" of zonder?
pause is alleen om er een soort van debug modus van te maken, dat kan weg als het goed werkt...
edit: stom [dos] in de topictitel vergeten.....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 17:49 ]