Hoe slaat Firebird zijn bookmarks op?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik dacht dus dat dat in de file bookmarks.html was, in de profile directory van firebird.
Maar dat blijft niet zo te zijn.
Ik heb net Firebird 0.7 geinstalleerd (hiervoor gebruikte ik op deze PC Mozilla 1.4) en wilde dus ff mijn 330kb wegende bookmarks naar firebird transporteren. Dus ik zocht even de file bookmarks.html, sloot Firebird en kopieerde bookmarks.html over de 2 aanwezige bookmarks.html heen (er was er ook een in de subdir US te vinden).
Maar helaas : de originele bookmarks staan er nu nog steeds. Dit truucje is me 2 dagen geleden op een andere PC trouwens wel gelukt :?

Nu deed ik dus het volgende : ik wiste alle aanwezige bookmarks.html files (uiteraard toen firebird uitstond). En toen ik firebird opnieuw opstartte, stonden de originele bookmarks (plus een paar test bookmarks die ik ff toegevoegd had) er nog steeds in. Dit is nog steeds het geval na het opstarten van windows :P
Dus mijn conclusie : Firebird slaat de bookmarks ergens anders op ofzo :?
Wie o wie kan mij helpen om mijn oude bookmarks in firebird te krijgen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
%userprofile%\Application Data\Phoenix\Profiles\default\[random string]\bookmarks.html

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 13:49
Of in het menu:

Bookmarks --> Manage bookmarks --> File --> Import

:)

Verwijderd

Wat toevallig..
Zojuist had firebird besloten om al m'n bookmarks te wissen en daar ben ik NIET blij mee :/
(Gebruikte een nightly build, wat ik toch al tijden erop had staan zonder probs)

Nog maar wat vaker backuppen dan.. :/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Open deur: zit je inderdaad wel in de juiste directory te kijken?

Ik heb trouwens nog wel een bookmarks-1.html t/m bookmarks-30.html maar die zijn allemaal oud.
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 17:31:
Wat toevallig..
Zojuist had firebird besloten om al m'n bookmarks te wissen en daar ben ik NIET blij mee :/
(Gebruikte een nightly build, wat ik toch al tijden erop had staan zonder probs)
:X
Maar in jouw bussiness is vaak backuppen toch al een pre ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
jozy2002 schreef op 18 december 2003 @ 17:29:
Of in het menu:

Bookmarks --> Manage bookmarks --> File --> Import

:)
das een goed id *D

Voor de mensen die denken dat ik niet in de goede dir kijk : ik heb ff gezocht met bill's search, en met de search van windows commander (tsja, je weet maar nooit ofzoiets :Y) ), en het bestand bookmarks.html is niet gevonden :)

:?

Edit : het wordt steeds gekker en gekker :X

[...]
Win2k heeft de directory application data normaal gesproken ook, maar ik heb hem net opnieuw geinstalleerd, en de dir application data is niet te vinden :?

[ Voor 34% gewijzigd door Glacier op 18-12-2003 17:39 ]

Verwijderd

start - uitvoeren '%appdata%' zonder ' enter en daar is hij weer ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Glacier schreef op 18 december 2003 @ 17:35:
Win2k heeft de directory application data normaal gesproken ook, maar ik heb hem net opnieuw geinstalleerd, en de dir application data is niet te vinden :?
'Show hidden files and folders' staat aan?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28
Glacier schreef op 18 december 2003 @ 17:35:
Omdat de bookmarks file in een hidden map staat en je bij de search waarschijnlijk 'search in hidden dirs' niet aan hebt staan, heeft ie tijdens het zoeken nix kunnen vinden

Whoo-ah.

Pagina: 1