Reactie van mij nog iets te laag :/

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=920871

Ik had eigenlijk wel op iets hoger dan +1 gehoopt, met een +2 zou ik al tevreden zijn.

De reden van die edits van mij is dat ik liever 1x een 2-puntenreactie plaats dan 3x een 1-punter.

De eerste was vanwege de -1: overbodig en daarna zag ik een paar reacties over het overklokken en het draaien van }:O op de TV, wat dus niet altijd zo is.

(veel mensen zullen waarschijnlijk Intel == computers gedacht hebben)

offtopic:
Wat is eigenlijk een redelijke tijd om te gaan klagen over moderaties?

[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 18-12-2003 17:25 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Beetje geschaaafd, persoon boven je stond op een onbegrijpelijke +3, eentje vanaf.
Jij hebt er puntje bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Alex op 18-12-2003 17:38 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Resistor schreef op 18 december 2003 @ 17:24:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=920871
offtopic:
Wat is eigenlijk een redelijke tijd om te gaan klagen over moderaties?
Ik heb er ook nog paar een puntje op geplakt.

Een redelijke tijd... mja...
Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat na minstens 24 uur de scores al wel een beetje bezonken zijn. Daarvoor heb je nog wel kans dat er wat schommelt natuurlijk, maar omdat veel tweakers naar mijn idee 'bij de dag' leven, is het vaak het actiefst op de dag zelf of iig de 24 uur erna. Maar wacht niet te lang met klachten, want na 48 uur is het schluss voor ons gewone modstervelingen! ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.