Ik probeer op dit moment binnen een pagina een div naar een bepaalde anchor te scrollen.
Als test heb ik dit gedaan:
En dat werkt dus prima. De output hiervan is een divje met scrollbalken en als 1e regel 1111 --- etc.
In de productie pagina sprint onder IE echter de hele pagina naar boven, zodat de anchor als bovenste regel op de pagina staat! Enig id hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen?
Als test heb ik dit gedaan:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <BODY onLoad="document.location='#current';"> <div id="hahaha" style="width:500px;height:50px;overflow:auto"> vette vlah!<br> vette vlah!<br> vette vlah!<br> </div> <div style="width:500px;height:50px;overflow:auto"> blahb albhaldhfklsdfjsld<br> blahb albhaldhfklsdfjsld<br> blahb albhaldhfklsdfjsld<br> <a name="current">1111 --- blahb albhaldhfklsdfjsld</a><br> </div> </BODY> |
En dat werkt dus prima. De output hiervan is een divje met scrollbalken en als 1e regel 1111 --- etc.
In de productie pagina sprint onder IE echter de hele pagina naar boven, zodat de anchor als bovenste regel op de pagina staat! Enig id hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen?
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon