Hoi,
De pcmcia usb2 werkt dus niet goed in combinatie met de externe harde schijf, snelheden worden niet gehaald, geen idee of met ander apparatuur het wel gaat.
-De harde schijf werkt prima op andere desktops.
-Met de laptop is ook niks mis.
-De winkel zegt dat de pcmcia prima werkt, deze hebben ze getest.
-Op de vraag hoe dit op te lossen en hoe dit komt hebben ze geen antwoord.
Het probleem is dat ik eerst alleen usb1 gebruikte en alles deed het prima, na een maand doos weg etc.
Het probleem kwam pas nadat ik usb2 nodig had.
Nu kunnen ze het begrijpelijk niet terugnemen.
Wat nu te doen?
Zij beweren er is niks mis met het kaartje.
Ik zeg oke het werkt maar compatibiliteit werkt dus schijnbaar niet, dus kapot in mijn ogen.
Op de vraag of ze de boel naar de fabrikant kunnen sturen en zeggen dat het niet voldoet aan de eisen doen ze niet want dan krijg je hetzelfde antwoord als hun test(het werkt dus).
Bij verkoop zou het perfect werken want 1 wereld standaard etc. maar nu proberen ze me af te schepen met het werkt.
Een beetje computer techneut weet toch ook dat 1+1 niet altijd 2 is met computers??
Als iemand advies heeft, ik hoor het graag.
De pcmcia usb2 werkt dus niet goed in combinatie met de externe harde schijf, snelheden worden niet gehaald, geen idee of met ander apparatuur het wel gaat.
-De harde schijf werkt prima op andere desktops.
-Met de laptop is ook niks mis.
-De winkel zegt dat de pcmcia prima werkt, deze hebben ze getest.
-Op de vraag hoe dit op te lossen en hoe dit komt hebben ze geen antwoord.
Het probleem is dat ik eerst alleen usb1 gebruikte en alles deed het prima, na een maand doos weg etc.
Het probleem kwam pas nadat ik usb2 nodig had.
Nu kunnen ze het begrijpelijk niet terugnemen.
Wat nu te doen?
Zij beweren er is niks mis met het kaartje.
Ik zeg oke het werkt maar compatibiliteit werkt dus schijnbaar niet, dus kapot in mijn ogen.
Op de vraag of ze de boel naar de fabrikant kunnen sturen en zeggen dat het niet voldoet aan de eisen doen ze niet want dan krijg je hetzelfde antwoord als hun test(het werkt dus).
Bij verkoop zou het perfect werken want 1 wereld standaard etc. maar nu proberen ze me af te schepen met het werkt.
Een beetje computer techneut weet toch ook dat 1+1 niet altijd 2 is met computers??
Als iemand advies heeft, ik hoor het graag.