Toon posts:

Logitech Dual Action gamepad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze voor Prince of Persia Sands of Time gekocht maar nu lukt het me niet om de d-pad te gebruiken in het spel...
Op logitech zijn site staat ook geen profile voor dit spel :(

Ik kocht deze gamepad juist om dat hij zo goed scheen te zijn met PoP :(

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

vertel ook eens wat je allemaal al geprobeerd hebt!? drivers ofzo !?

zo worden we er niet veel wijzer uit

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
gewoon de drivers van de cd en nieuwste van logitech's site

Verwijderd

Ik heb ook diezelfde pad, en ik gebruik hem ook in pop. Ik gebruik alleen de joysticks voor de movement. Het gekke is echter dat wanneer ik een tijdje aan het spelen ben, de movement joystick steeds minder gaat reageren, vooral links en naar rechts. Als ik de joystick bijv. helemaal naar links druk loopt d prins alleen nog maar heel langsaam, uiteindelijk wil hij helemaal niet mer die kant op, andere richtingen gaan dan nog wel goed.

Kijk ik daarna onder windows(XP) bij spelbesturingen -->eigenschappen ->testen dan zie ik bij de kalibratie dat het puntje ook niet helemaal meer naar links gaat maar halverwege blijft hangen. Iemand suggesties hoe ik dit kan oplossen?

thx

Verwijderd

Het kan zijn dat iets anders zoals een gamepad, stuur of joystick een conflict geeft.
Trek die apparaten er eens uit.

Verwijderd

er zit niks anders meer aangesloten als een USB modem en toetsenbord, muis op ps/2

Verwijderd

Het ligt trouwens niet aan prince of persia. Ik merk dat hoe langer mijn pad aangesloten zit hoe minder ik de uitersten van mijn linker analoge joystick kan gebruiken

• Mafcase
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:43

Mafcase

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 13:29:
Ik merk dat hoe langer mijn pad aangesloten zit hoe minder ik de uitersten van mijn linker analoge joystick kan gebruiken
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem met mijn Logitech Attack 3 joystick. Hoe langer ik bezig ben hoe minder ver ik naar rechts kan (in NFS:Underground iig).

Ik heb helaas ook geen id waar het aan kan liggen. Het meest voor de hand liggend vind ik een probleem in de hardware en dan zou je 'm dus het beste terug kunnen brengen (als je nog garantie hebt).
Pagina: 1