Radeon 9800 + Enemy territory

Pagina: 1
Acties:

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Hoi,

Ik geef het op.....ik moet het maar hier vragen.

Sinds ik mijn Radeon 9800SE heb kan ik enemy territory niet meer spelen.

Ik kan het spel starten, dan kiezen wat ik wil doen. In een daadwerkelijke game aangekomen kan ik tussen de 30 seconden en 3 minuten gamen en dan freezed m'n pc gewoon helemaal. Met m'n oude videiokaart was alles in orde.

Dit kan in principe toch geen hardware probleem zijn? Beeldkwaliteit is tot de freeze perfect!

Het ligt niet aan de softmod die ik heb uitgevoerd want hij deed het in het begin zonder softmod ook niet.

Heb de 3.9 en 3.10 Catalyst geprobeerd en de Omega drivers gebaseerd op de 3.9 catalysts. Draai trouwens een remix Nvidia UDP driver voor mijn moederbord. Is in principe de 3.13 van Nvidia met andere ATA drivers.

Zou m'n XP install gewoon naar de kl*te zijn? (Deze is al vrij oud namelijk)

Please help! I'm addicted to enemy territory!

Verwijderd

Doet hij het bij andere spellen wel? Het zou best een warmte probleem kunnen zijn, draait de fan van je Radeon wel en zijn de koelblokken op goede temperatuur (lauw dus)?

Verwijderd

hmmm vaag, ik heb ook een gesoftmodde 9800SE en ik speel ET nog perfect :P :?

het is in ieder geval geen hardware fout denk ik , want ik ben dit specifieke probleem nog niet eerder tegengekomen

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:55
Als je hiervoor een Nvidia kaartje hebt gehad zou het ook nog aan de drivers kunnen liggen. Heb ik tenminste een tijd geleden eens wat over gelezen, iets met niet goed deinstalleren van nvidia.

Hoe dat opgelost werd weet ik helaas niet meer.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:01

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat voor voeding zit er in je pc?? Misschien is de stroomvoorziening ontoereikend...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• acidfever

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Staat in m'n signature. 460 Watt enermax.

Fan op koeler draait en koellichaam wordt lauw maar niet overdreven warm.

Andere spellen zoals NFSU draaien wel gewoon. Ik kan overigens ook niet terug naar windows. Moet echt resetten.

[ Voor 19% gewijzigd door acidfever op 18-12-2003 16:34 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 18:49
dit heb ik ook tijdje geleden gehad met Enemy territory ik draai met een Ti 4200/

heb alles instellingen veranderd en kaart er uitgehaald en drivers nieuw geinstaleerd en toen was het weg.
was toen ook alleen met ET.

maar was een erg vaag probleem

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Reinstall bij veranderen essentiele hardware (mobo,cpu en ook GFX) is vaak wel het best voor de performance. Ik raad je dan ook aan om ff je windows install opnieuw te draaien

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:35
pak anders de 3.7 drivers werkt het dan niet dan is het igg de drivers niet.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• acidfever

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
3.7 Catalyst is ook no go.......

XP install zal wel fuxored zijn.......

Als er nog andere ideeen zijn hoor ik ze graag.

Dan begin ik maar vast een nieuwe XP install te fixen. (Als ie het daarna nog niet doe ga ik wel freaken i.i.g.)
Pagina: 1