Quicktime 6 verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 20:58
Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik op internet bestanden af wil spelen waarvoor ik dan quicktime nodig heb. Oke geen probleem software erop gezet maar het is echte bagger software sloom en totaal niet overzichtelijk. Maar laatst kwam ik op een kazaa-lite site quicktime alternative tegen ik dacht oh mooi misschien werkt dat wel beter niet dus. Ik kan sinds dien geen mov. bestanden etc meer afspelen dus die er af gegooid en quicktime erweer opgezet maar nu loopt mun pc vast elke keer als ik op een site kom waarvoor je quicktime nodig hebt. Maar uninstallen van de software gaat helemaal niet. Ik heb winxp ie 6 met alle updates. Wie kan me hiermee helpen :? :?

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Er zijn tegenwoordig genoeg programma's te downloaden waarmee je je register kunt cleanen. Vb. zijn system mechanic, registry cleaner enz. check anders www.downloads.com. Hier vind je genoeg van dat soort programma's. Heb je toevallig Norton utilities/ systemworks? deze helpt ook je pc te ordenen (ik heb er ervaring mee en het werkt super om je pc in top conditie te houden)

Succes ermee!!

• Maarten810
Ik heb regcleaner er al overheen gegooid maar zonder enig resultaat. En nee ik heb geen norton systemworks helaas. Iemand een beter idee?

Verwijderd

Mischien is het programma Ad-Aware een optie.

Te downloaden op: http://www.lavasoftusa.com/ , momenteel versie 6 is gratis te downloaden. Succes.

Wouter

• Maarten810
Ik vrees dat het niks met spyware te maken heeft maar dat quicktime zich helemaal in het systeem heeft gevroten. En daar komt nog eens bij dat als ik bijv. naar www.apple.com/quicktime gadat de hele computer dan vast loop. Ik word er niet goed van. :r

Verwijderd

Weet je ook zeker dat je het map Quiktime uit je Program Files hebt verwijderd? Ik had ook eerst last van quiktime, mapje verwijderd (die had die niet bij het un-installen weggehaald) en het probleem was opgelost.

Wouter
Pagina: 1