[TFT] Lite-On LTP17CS

Pagina: 1
Acties:

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:44
hallo,

na meerdere malen het forum te hebben doorzocht en op andere forums en adviesen heb gekeken heb ik hier een vraag.

ik zoek een niet al te dure TFT monitor.

Gebruik:

80% office, msn, webcam en surfen(foto's van meiden moeten wel goed zichtbaar blijven hoor:P)

20% webcam film en een game moet kunnen(nu nog op p3 maar straks misschien doorschuiven enzo, dus moet wat aankunnen)

natuurlijk maken die paar spellen niets uit, maar het moet wel speelbaar zijn.
speakers zouden wel handig zijn en usb maakt me niet uit.

verder ergonomie belangrijk en DVI is wel mooi.(toekomst)

is de Lite-On LTP17CS een geschikte keus of zijn er mensen met andere ideeën?

alvast bedankt

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:44
|:( kommop, een beetje advies mag toch wel? |:(

Verwijderd

cantate schreef op 18 december 2003 @ 15:52:
hallo,

na meerdere malen het forum te hebben doorzocht en op andere forums en adviesen heb gekeken heb ik hier een vraag.

ik zoek een niet al te dure TFT monitor.

Gebruik:

80% office, msn, webcam en surfen(foto's van meiden moeten wel goed zichtbaar blijven hoor:P)

20% webcam film en een game moet kunnen(nu nog op p3 maar straks misschien doorschuiven enzo, dus moet wat aankunnen)

natuurlijk maken die paar spellen niets uit, maar het moet wel speelbaar zijn.
speakers zouden wel handig zijn en usb maakt me niet uit.

verder ergonomie belangrijk en DVI is wel mooi.(toekomst)

is de Lite-On LTP17CS een geschikte keus of zijn er mensen met andere ideeën?

alvast bedankt
Het enigste advies wat we je kunnen geven is dat je je ogen de kost moet gaan geven, ga eens naar een winkel die hem heeft staan.

Wij kunnen niet in je knip kijken, we weten niet wat jij belangrijk vind in een tft ,en mischien viend je het na het kijken zelf ook wel beter om een 15'merk tft te kopen voor het zelfde geld of val je helemaal voor een bepaald design.