ik zit hier nu achter iemans anders printer....inkt is op. heel fijn allemaal, maar die klep vd printer moet open. nu alleen HOE. het is een hp 5550. ik weet dat je op het transparante gedeelte moet drukken..maar waar...ik heb volgens mij overal al op dat kreng gedrukt maar niks werkt. en in de handleiding staat er ook niks over. wie kan mij ff zagen WAAR ik meot drukken..
de printers van hp die ik ken moet je gewoon openen door de klep op te tillen.
misschien zeg ik iets heel raars hoor, ik ken de 5550 niet.
misschien zeg ik iets heel raars hoor, ik ken de 5550 niet.
een oude..die ik ook ergens heb..die til ik gewoon op ja! maar dis een nieuwere...en ja..dat middelgedeelt moet naar achteren schuiven--->en dat doe ie als je op dat transparante drukt..
Gebruik iets meer kracht dan. Je weet wat de klep is, je weet waar het ongeveer heen moet, trekken die hap.Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 15:49:
een oude..die ik ook ergens heb..die til ik gewoon op ja! maar dis een nieuwere...en ja..dat middelgedeelt moet naar achteren schuiven--->en dat doe ie als je op dat transparante drukt..
{signature}
in de handleiding staat niets meer dan dit: druk op de aan/uit knop om de printer aan te zetten en open de kap.
dus niets over dat je een knop moet indrukken om de kap te openen.
ik denk dan dat je hem zelf naar achter moet schuiven.
dus niets over dat je een knop moet indrukken om de kap te openen.
ik denk dan dat je hem zelf naar achter moet schuiven.
Pagina: 1