Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Verwijderd
Heb je geen ps/2 naar serieel adapter erbij? (voor de compoort) of muis terug en serieel uitvoering nemen of een los adapter/kabeltje halen voor ps/2 naar DIN 5-polig (at-bord), zo heb ik mijn oude toetsenbord aangesloten op een atx-bord, maarre een ps/2 aansluiting heeft toch 6 pinnen?
Het zijn inderdaad zes pinnen, het leek er op dat het er acht waren maar er zijn maar zes gaten waar er slechts vier van gebruikt worden. Maar het is toch idioot dat ik er zo een kabel bij krijg die niet eens past??? Enne nee helaas heb ik geen converter..
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Verwijderd
Zo'n converter kost maar een paar gulden en als je bijv. een logitech pilot koopt zit ie er standaard bij. Wat voor een mobo is het eigenlijk. Bij een vriend van mij kon hij kiezen voor een serieel of ps2 aansluiting, maar dan moest je hem wel anders aansluiten op het mobo