Mja heb dus de search wel gebruikt aangezien me dit een erg bekend probleem leek. Maar die enkele topics over het onderwerp verwezen naar de FAQ waar ik in de index dus helemaal niets over mijn vraag kan vinden.
Hetvolgende vindt zich plaats
Ik wil nieuwe Ati Drivers installeren en dus de oude deinstallen, wanneer ik via software de zooi wil verwijderen zegt windows dat ik eerst moet rebooten. Ik doe dit, maar zodra XP opgestart is vind hij automatisch de Ati kaart en gaat weer de drivers installen.
Het maakt niet uit of ik de drivers verwijder uit de windows directory zodat XP geen oude werkende drivers kan vinden.
Ik zou dus graag een manier vinden om er voor te zorgen dat ik na het rebooten zelf de drivers kan installen. Ik heb al wel dingen gehoord om het via de safe mode te doen maar dit werkt alsnog niet aangezien windows nog steeds vraagt om een reboot.
En als de oplossing toch voor m'n neus staat neem ik alle flames op me
Hetvolgende vindt zich plaats
Het maakt niet uit of ik de drivers verwijder uit de windows directory zodat XP geen oude werkende drivers kan vinden.
Ik zou dus graag een manier vinden om er voor te zorgen dat ik na het rebooten zelf de drivers kan installen. Ik heb al wel dingen gehoord om het via de safe mode te doen maar dit werkt alsnog niet aangezien windows nog steeds vraagt om een reboot.
En als de oplossing toch voor m'n neus staat neem ik alle flames op me