ik heb geprobeert na windows xp een 2de windows te installeren. Ik heb windows me geinstalleert. Alles is oke. als ik me pc opstart dan vraagt die in welke windows die moet opstarten. maar mij vraag is eigenlijk kan ik ook vanuit xp me opstarten. Hoe moet ik dat doen?
Neen, je MOET je computer opnieuw opstarten om ECHT in een ander OS te komen...
maar, er zijn wel tools om een OS te emuleren.
Dus, als je EN ME en XP wil draaien, moet je rebooten
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Verwijderd
Dat kan volgens mij niet. Je hebt een dual-boot gemaakt. Dat betekent dus dat je bij het booten moet kiezen welke windows je wilt gebruiken. En booten kan je alleen als je pc opstart. Dus vanuit XP kan je ME niet opstarten.
VMware, is inderdaad wel wat ver gezocht.
Verder TS, zou je misschien volgende keer een beetje aandacht aan je nederlands willen besteden. Noem me een taalpurist, maar als jij heel de tijd me gebruikt in zowel "me computer" als het OS ME werkt dat nogal verwarrend.
VMware, is inderdaad wel wat ver gezocht.
Verder TS, zou je misschien volgende keer een beetje aandacht aan je nederlands willen besteden. Noem me een taalpurist, maar als jij heel de tijd me gebruikt in zowel "me computer" als het OS ME werkt dat nogal verwarrend.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 14:39 ]
De beste manier is zelfs om EERST Windows Me te installeren en DAARNA Windows XP. Dat wordt ook aanbevolen door MS zelf. Daarnaast is VMWare ook een uitkomst, maar goed, dat emuleren kan wellicht niet handig zijn voor sommige functies die je wilt gebruiken in Windows Me.neliz schreef op 18 december 2003 @ 14:35:
Neen, je MOET je computer opnieuw opstarten om ECHT in een ander OS te komen...
Ik kan me uberhaupt niet voorstellen waarom je naast windows xp nog windows me wil draaien. Mocht je het toch echt willen, met VMware kun je een OS volledig emuleren, ik heb het ook wel eens gebruikt om linux te draaien binnen windows en het werkt perfect. Wel heb je een redelijke hoeveelheid geheugen nodig, 512 MB is zeker aan te raden, anders moet die veel gaan swappen wat enorm sloom is.
kortweg neeVerwijderd schreef op 18 december 2003 @ 14:38:
maar kan je ook niet als je het op een andere manier installeert?
JE zou dan gebruik moeten maken van VmWare if soortgelijke programmas, maar dat is wellicht wat te ingewikkeld voor je, en niet echt wat jij wilt.
Overigens, waarom zou je uberhoud ME willen draaien
Verwijderd
Lijkt me dat dit aan de TS zelf is. Draai zelf ook nog ME op een enkel pctje. Als je er mee om weet te gaan is het best te doen vind ik persoonlijk.Icey schreef op 18 december 2003 @ 14:41:
[...]
kortweg nee
JE zou dan gebruik moeten maken van VmWare if soortgelijke programmas, maar dat is wellicht wat te ingewikkeld voor je, en niet echt wat jij wilt.
Overigens, waarom zou je uberhoud ME willen draaien
Verder denk ik dat de vraag van de TS wel beantwoord is?
www.vmware.com voor de webzijde
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 14:44 . Reden: .com that is ]
Zie bovenstaande reacties. Verder had je dit met een beetje nadenken ook zelf wel kunnen bedenken - een OS moet opstarten om te kunnen gebruiken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()