Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Veel cadeaus voor aanbreng nieuwe klanten T-Mobile

Pagina: 1
Acties:

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik wou jullie even wijzen op het volgende:
Zorg voor 3 klanten en ontvang:
Gratis breedbeeld tv
Gratis home cinema set
Gratis 25 top dvd's (o.a. Donnie Brasco, The Wedding Planner, Golden Earring, K-2)

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/images/tv_home_cinema.jpg

Telecomadvies.nl pakt uit tijdens de feestdagen met een spetterende aktie!

Wat moet u doen?

Print deze aktie-documenten
Vul uw eigen gegevens in op alle formulieren bij "referentie"
Zoek 3 personen die klant willen worden
Of zoek naast uzelf nog 2 personen die klant willen worden
Als er 3 orders binnen komen en als deze worden goedgekeurd, dan ontvangt u alle bovenstaande cadeaus!!!
Controleer of de bijlagen compleet zijn (incl. kopie identificatie en bankafschrift)
Stuur alle documenten bij voorkeur in ? keer
Let op: Zorg er voor dat alle documenten bij ons binnen zijn voor 25 december!
Finlux breedbeeld tv twv: € 439,-
Finlux Home cinema set twv: € 219,-
25 top dvd's (o.a. Donnie Brasco, the wedding planner, golden earring, k2, Evita) twv: € 459,-

E-mail: sales@telecomadvies.nl Telefoonnummer: 0900-8238437( 0,50 € p.m.)

Met vriendelijke groet,

Het Telecomadvies.nl team
Zie ook: http://www.telecomadvies.nl/mobiel/akties/3klant

Het is natuurlijk vrij dichtbij die deadline, maar misschien zit daar wel wat rek in...
Het is in ieder geval interessant om es in de buurt rond te vragen of er nog mensen op zoek zijn naar een nieuw abo'tje. De spullen zelf kan je kwijt op tweedehands.nl :P.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:24
Ziet er leuk uit. Zal binnenkort eens vragen of mensen nog een nieuw abbo nodig hebben. :)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 10:56

Godjira

To infinity and beyond!

Tjonge, T-mobile pakt wel flink uit zeg. Maar goed, gelukkig heb ik geen abbonement bij ze, ben zeer tevreden met Orange. Zou wel leuk zijn om zo'n home cinema set te winnen alleen omdat je T-mobile nieuwe abbonee's bezorgt. Leuke wervingsactie is dat.

[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 18-12-2003 14:25 ]

Profile

Verwijderd

probeer jij maar eens iemand een abo aan te smeren met zulke klote telefoons erbij :/

• Config
Even ter verduidelijking:

- Dit is geen aktie van T-Mobile, maar van Telecomadvies.nl.
- Het gaat niet om 'winnen', tenzij je een kans van 100% gokken noemt :P. Je krijgt het gewoon als je de leden aanbrengt. Punt.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 10:56

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 15:13:
probeer jij maar eens iemand een abo aan te smeren met zulke klote telefoons erbij :/
TheMAzTER has spoken _/-\o_ Bij T-Mobile krijg je vaak klote telefoons ja. De Samsung E700 heeft bijvoorbeeld het logo van T-Mobile erop staan, niet iets wat ik graag zou willen hebben, zeker niet als je met dat toestel een keer over stapt op een andere provider (weet overigen niet of dat logo er nog steeds op staat).

Profile

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

gewoon 3 abo's afsluiten van het goedkoopste abo en voor maar 1 jaar >:) :P
edit] moet perse 2 jaar zijn./

[ Voor 24% gewijzigd door Fietsbel op 18-12-2003 16:01 ]

39

• Config
Zucht :P

Voordat er teveel geblaat wordt, hier staan de details van deze aktie:

http://www.telecomadvies....mobile/veelvoorweinig.php

Enne, niet iedereen is enorm geïnteresseerd in welke telefoon het precies wordt, niet iedereen hoeft camera's e.d. op zijn/haar telefoon ;).

Verwijderd

Godjira schreef op 18 december 2003 @ 15:55:
[...]

TheMAzTER has spoken _/-\o_ Bij T-Mobile krijg je vaak klote telefoons ja. De Samsung E700 heeft bijvoorbeeld het logo van T-Mobile erop staan, niet iets wat ik graag zou willen hebben, zeker niet als je met dat toestel een keer over stapt op een andere provider (weet overigen niet of dat logo er nog steeds op staat).
valt wel mee hoor. Kreeg bij verlenging van een jaar voor 10 euro een Nokia 6610

bij 2 jaar was ie gratis, maarja.. 1 jaar + 10 euro en volgendjaar weer een nieuwe telefoon voor een euro of 10 :)

(ze verstuurden hem voor 10 euro onder rembours.. beetje vreemd.. ik betaalde dus eigenlijk de verzend kosten)

Maar de 2 nokia telefoons die hierbij zitten zijn van die zijn echt niets waard. Geen idee met die siemens aangezien ik van siemens niet weet wat budget modellen zijn.
Pagina: 1