Is er een SMS dienst/site die automatisch SMS kan versturen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Ik ben op zoek naar een site/dienst waarbij ik een van te voren ingestelde SMS kan versturen naar een specifiek 06 nummer.

Dit is voor een bepaalde commissie die uit 7 personen bestaat die per persoon iedere dag een taak hebben. Deze personen moeten ieder op hun eigen dag (dus persoon 1 iedere maandag, persoon 2 iedere dinsdag etc.) een SMS ontvangen met een van te voren ingestelde tekst en om een specifieke tijd.

Het betreft maar één SMS per dag dus, maar wel elke dag en er moeten wel uitzonderingen gemaakt kunnen worden i.v.m. roosterwijzigingen.

Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk beschrijving is van wat ik zoek...

Iemand enig idee of zo'n service/site bestaat? Uiteraard liefst gratis of anders goedkoop.

Thnx! :)

Anoniem: 100293

Bij http://www.hotsms.com kan dat. :).

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 100293 op 18-12-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Hee Thnx!

Ik was in de veronderstelling dat ik een mailtje zou krijgen bij een reply, anders had ik al wat eerder gereageerd... :)

Heb je zelf ervaring met deze site, want ik moet me aanmelden met m'n 06 nummer en in de privacy statement staat het volgende:

"HotSMS.com is niet verantwoordelijk voor de inhoud of het privacybeleid van derden van wie een website aan de website van HotSMS.com is gelinked. HotSMS.com is gerechtigd anonieme en demografische informatie over Gebruikers voor het verbeteren van de Dienst HotSMS.com en voor marketingdoeleinden te gebruiken en aan derden ter beschikking te stellen."

Daar heb ik dus echt geen zin in.... m.a.w. Ik zie de bui al hangen, ik heb tot nog toe al jaren weten te voorkomen dat ik irritante sms reclame ontvang, en hier vraag ik er bijna om zo te lezen... of interpreteer ik dit dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
valt best mee, ben al paar jaar lid daar, heb nog nooit reclame gehad :)
smsen via hotsms is ook nog es goedkoper dan via mn mobiel :P
dus tja.. voor die reclamesooi hoef je echt niet bang te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Ik heb me inderdaad maar geregistreerd, maar ik kan nergens vinden waar ik dan van te voren een SMS kan programeren en versturen naar specifieke 06 nummers om een specieke tijd... volgens mij kan je hier alleen direct een SMS versturen naar een nummer, that's it? :?

[ Voor 47% gewijzigd door The Fittest op 22-12-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

offtopic:
Bij Heineken.nl kun je nu al 10 gratis smsjes schrijven, en deze worden dan met Oud&Nieuw automatisch verstuurd, maar daar zoek jij niet naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SooK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:06
Had gegoogled of gesearched op GoT:

www.smscity.nl

en dan SMS Inplannen. Per sms kost je dit 15 credits; je hebt al 150 credits vanaf 1,30 euro (met het 0900-nr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
www.hi.nl gratis, alleen als je Hi hebt uiteraard
15 smsjes/week en je kan ze plannen wanneer je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100293

The Fittest schreef op 22 december 2003 @ 22:06:
Ik heb me inderdaad maar geregistreerd, maar ik kan nergens vinden waar ik dan van te voren een SMS kan programeren en versturen naar specifieke 06 nummers om een specieke tijd... volgens mij kan je hier alleen direct een SMS versturen naar een nummer, that's it? :?
Sorry voor m'n late reactie, hoop dat je er nog wat aan hebt.

Voor zover ik me kan herinneren kun je wanneer je een SMSje getypt hebt, rechts in je scherm ergens een vakje aanvinken en vervolgens kun je dan de datum en het tijdstip invullen waarop het SMSje verzonden moet worden. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Ik zie net dat ik bij m'n tiscali abbo ook elke dag 10 SMS berichten kan versturen en inplannen vanaf de tiscali site. Dat is het meeste (en gratis als je een tiscali abbo hebt) dat ik tot nu toe gezien heb. Had ik eerder moeten weten. :)

Thnx anyway. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

KPN heeft ook een proggie waarmee je een SMS bericht kan typen en kan adreseren aan verschillende afzenders. Deze worden dan via je gewone telefoonlijn naar een 06 SMS center verstuurd. Je betaald hier dus voor je online tijd voor. Helaas kan je geloof ik nog geen tijd erbij zetten. Mogelijk kan je zelf zo'n proggie maken die vanaf een bepaald tijdstip die sms-jes verzend naar dat SMS berichten centrum?

[ Voor 3% gewijzigd door jules op 03-01-2004 14:55 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1