Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bug bij push message

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-10 19:48
Warning: fopen(/mnt/web/react/got/react/global/non-www/templates/got/source/mark_pushmessages): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/mark_pushmessage.classes.inc.php on line 2958

Warning: filesize(): Stat failed for /mnt/web/react/got/react/global/non-www/templates/got/source/mark_pushmessages (errno=2 - Onbekend bestand of map) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/mark_pushmessage.classes.inc.php on line 2959

Warning: fread(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/mark_pushmessage.classes.inc.php on line 2959

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/mark_pushmessage.classes.inc.php on line 2960

---> " Op het moment dat ik op akkoord gedrukt had kreeg ik de bovenstaande error " <---

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Is de Pushmessage wel geakkoordeerd? Want volgens mij ben je tegen een toevallige glitch in the matrix gelopen.

Skat! Skat! Skat!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

GoT lag er net wel ff uit, misschien komt het daardoor :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

GGS_VR6 schreef op 18 december 2003 @ 13:51:
GoT lag er net wel ff uit, misschien komt het daardoor :)
Zeker weten zelfs, alle pagina's deden dat een minuutje :z

Professionele website nodig?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.