Remote Wonder II Last post

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Mijn god zeg, hoe bedoel je niet topic waardig?

IK zie de info anders in de search niet terugkomen.

Ik wilde gewoon even vragen of iemand wist hoe dit precies zat. Dat is toch de bedoeling van dit forum? (Misschien had er iemand ervaring mee of had iemand zelf de 9600pro AIW met die mogelijkheid om te upgraden naar een Remote Wonder II)

Als admin/moderators omdat ze het zelf ook niet weten meteen een topic dichtgooien werkt het concept forum niet echt dacht ik zo!

Ik zal omdat dit nu de derde keer is dat ik een topic opgooi wel gebanned worden ofzo maar ja.....als ik geen andere kans heb op het normaal gebruiken van dot forum houdt het een beetje op.

Sorry dat ik zo reageer hoor maar tot twee keer toe wordt een topic dichtgesmeten zonder er ookmaar een normale reactie op te geven.

"Waarschijnlijk" is voor mij namelijk geen antwoord!

:(

Maar goed....het zal allemaal wel!

[ Voor 4% gewijzigd door acidfever op 18-12-2003 13:43 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40
Als je het niet eens bent met een gesloten topic, moet je dat niet op deze manier laten blijken.
Neem contact op met iemand, of post ergens anders een Topic daarover.
linkje:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Op deze manier begeef je je op glas ijs..

Je bent al 2 jaar lid ofzo :)

BTW, kan die vraag niet in het ATI topic ofzo :?

[ Voor 29% gewijzigd door Hoyden op 18-12-2003 13:49 ]

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Waarschijnlijk wel ja maar het is erg irritant als je niet serieus genomen wordt terwijl je je aan de regels van een forum probeert te houden!

Wil dan ook mijn excuses aanbieden voor mijn misschien iets te bijdehante reactie.
Maar ik wilde dit gewoon echt weten........

[ Voor 32% gewijzigd door acidfever op 18-12-2003 13:54 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

acidfever schreef op 18 december 2003 @ 13:42:
Mijn god zeg, hoe bedoel je niet topic waardig?
Je zegt zelf dat men bij de 9600 Pro AIW de Remote Wonder II kan krijgen middels zo'n kaartje. Bij andere videokaarten kan je de Remote Wonder I krijgen. Bedankt voor de mededeling, maar dit merken mensen vanzelf wel, of ze lezen het op de ATi-site, of...enzovoort.
IK zie de info anders in de search niet terugkomen.
Daar zal vast een goede reden voor zijn: Zoiets is niet interessant of belangrijk genoeg om het te melden, of het was nog niet eerder bekend.
Ik wilde gewoon even vragen of iemand wist hoe dit precies zat. Dat is toch de bedoeling van dit forum? (Misschien had er iemand ervaring mee of had iemand zelf de 9600pro AIW met die mogelijkheid om te upgraden naar een Remote Wonder II)
Bel ATi. Bel je favo hardwareleverancier. Kijk op de ATi-site, andere videokaartfabrikanten-sites, enzovoort. De bedoeling van dit forum is te discussiëren over zaken, eventuele problemen te behandelen, en nieuws uit te wisselen. De manier waarop jij je twee voorgaande topics hebt geopend, past daar niet in, vandaar dat ze dicht zijn gegaan. Als je ze op een normale manier had geopend zoals hoort bij 'nieuws' (specs, plaatje, linkje, verhaaltje etc) was er echt niks aan de hand geweest.
Als admin/moderators omdat ze het zelf ook niet weten meteen een topic dichtgooien werkt het concept forum niet echt dacht ik zo!
Het gaat er niet om of wij het wel of niet weten. Het gaat erom dat jij het weet, en zoniet dat je er dan zelf achteraan gaat om het uit te zoeken, op de manieren zoals ik hierboven neerzet. Als het dan nog niet lukt, kan je natuurlijk een topic openen, graag zelfs.
Ik zal omdat dit nu de derde keer is dat ik een topic opgooi wel gebanned worden ofzo maar ja.....als ik geen andere kans heb op het normaal gebruiken van dot forum houdt het een beetje op.
Als je even de tijd had genomen, om over je topicstart (van alle drie de topics) na te denken, dan waren alle slotjes voorkomen.
Sorry dat ik zo reageer hoor maar tot twee keer toe wordt een topic dichtgesmeten zonder er ookmaar een normale reactie op te geven.
dion_b's slotje sloeg op je startpost. Aangezien die met 2 regels supermager was, viel er ook niet uit op te maken wat nou precies je vraag/probleem/bedoeling was. Mijn slotje op je tweede topic had je al moeten 'activeren' om op jacht te gaan om antwoord te krijgen op je Remote Wonder II, ipv dit derde topic te openen. Dat waarschijnlijk bedoelde ik dus als: "Ga ermee aan de gang, bel/mail/fax om dit soort zaken uit te zoeken, want alleen dan weet je het zeker!. Je moet niet altijd afgaan op zaken die op forums worden gemeld, en bovendien kan je sneller en helderder antwoord krijgen als je direct met een hardwareboer of leverancier contact hebt.
"Waarschijnlijk" is voor mij namelijk geen antwoord! :(
Zie hierboven :)
Maar goed....het zal allemaal wel!
Ik hoop dat je nu een beetje begrijpt waarom die topics zijn dichtgegaan :). Op GoT wordt er simpelweg -van welke topicstart ook- wat voorwerk verwacht, dat staat zo in de GoT faq en in elke faq van de subfora. Dit vooral om het niveau/de kwaliteit van topics op te krikken. Want zeg nou zelf: Je topicstart hier van twee regels komt wel erg lui/kaal/onvoorbereid over. Toon inzet, toon zelfwerkzaamheid/zoekwerk, laat zien dat je een tweaker bent die dit soort zaken uit wil en kan zoeken. Dan gaat er heus geen topic van je dicht, als je dat in een nette startpost zet. Succes :)

edit: oh lijkt me dat deze ook wel dicht kan - je weet wat je te doen staat ;) Volgende topic dat je over de Remote Wonder II opent wordt er wel een mega-topicstart verwacht he ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 18-12-2003 14:24 ]

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.